= meer geld
= meer lucht in je longen
= minder vermoeid zijn, dus meer energie hebben.
= meer tijd over hebben
= schonere kleren/omgeving
=niet meer buiten in de regen moeten gaan staan bij een restaurant bezoek
= ( vul zelf maar in )
Tja en hoe moet het dan met de biefstuk, die eet ik ook medium rare. Maar hij gaat wel helemaal op “alles of niets”, hetzelfde was voor de peuken, medium roken maar wel helemaal tot aan de filter
Dat dacht ik in eerste instantie dus ook, maar volgens de coach komt er altijd wel wat rook in je longen. Niet diep, maar toch. Maar joh, jij weet net als ik wat wij buiten inademen in het Rijnmondgebied maar ja dat is werkgelegenheid en daar hoor je weinig over. Dus over een tijdje gaan wij niet rokers helemaal woke en bezetten dat hele gebied. O nee, kan ook weer niet zit ik zonder warmte en koud douchen
Nou hier is ie dan mijn NA na een jaartje niet roken. Het is ongeveer de helft van wat ik kwijt was… maar ik ben alsnog heel blij met dit kadootje aan mezelf.
Zelfs met 12 sigaretten per dag in 141 dagen al 338 €uro en, nog veel voornamelijk, al bijna 13 dagen levenswinstverwachting. (Scrabblewoordwaarde?)
Chapeau @Michel.s
Goedendag zeg, als ik die prijzen zo bekijk van JLC, dan duurt dat inderdaad nog even . Tegen die tijd denk je echt helemaal niet meer aan roken.
Een leuke Grand Seiko ofzo is dan dichterbij.
Hoe dan ook, gaat lekker zo . Top.
Goedemorgend, ik ben nu ongeveer 4jaar en half gestopt met roken. Als dit met terugwerkende kracht zou werken zou dit : 4 x 12 maanden = 48maanden + 6maanden van het half jaar is 54 maanden. Ik rookte 120 euro per maand dus 54 x 120euro = 6480 euro. Dus deze: