Dank je, het was het stoppen met roken waard .
Alleen wist ik dat toen nog niet .
Dank je, het was het stoppen met roken waard .
Alleen wist ik dat toen nog niet .
Als we alles van tevoren wisten…
Heel erg mooi!
En fijn dat je er 33 jaar voor gespaard hebt!
Zeker weten! Een arts op werk sprak laatst over een onderzoek over langdurig vapen en vasculaire gezondheid. Begreep eruit dat blijkbaar de rekbaarheid van je aders flink achteruit gaat en ze dus als het waren taai worden. Dit had een scala aan nare gevolgen.
Daarnaast is een leven met minder verslavingen en dus slaaf zijn van een middel, altijd lekker.
Horloges?
Echt he…
. Tja… je moet wat
maar je GS is prachtig! Geniet er van!
“och, eentje kan toch geen kwaad?”
Dat is de gevaarlijke fase! Dat is ook de fase dat als iets heel knulligs je een beetje tegen zit, dat je vindt dat je wel weer een peukje verdient hebt… want eentje kan geen kwaad hahaha.
Niet intrappen!
@Mipnick goed bezig man! Ik ben eerst gestopt met roken en ben toen ook gaan vapen. Weliswaar iets langer dan gepland (8 jaar), maar het viel me ook vies tegen hoe verslavend dat vapen was. Ok, je kreeg geen 4000 schadelijk stoffen binnen, maar nu nog maar vier, maar nog steeds erg verslavend. Ik was ineens van 10mg naar 0mg gegaan. Toen ik op 0mg zat dacht ik waar ben ik nou nog mee bezig. Ik ben mezelf alleen maar voor de gek aan het houden en heb toen alles in de prullenbak gesmeten hahaha.
Ok, ik had wat extra motivatie, omdat vriendinlief net zwanger was, maar wat een verademing was dat toen ik ook met vapen stopte.
Houd dus vol!
van de besparing een GS gekocht
Heerlijke logica.
Bedenk me net dat ik ook ooit gerookt heb…
Heerlijke logica.
Af en toe jezelf een worst voorhouden mag wel hoor
.
Mijn vriendin is er sowieso zwaar op tegen
maar je GS is prachtig!
Dank je .
Mijn vriendin is er sowieso zwaar op tegen
Hahaha ook een goede motivatie!
Hahaha ook een goede motivatie!
![]()
Om juist wel te vapen ja. Ik roep al jaren dat ze moet stoppen met snoepen.
Om juist wel te vapen ja. Ik roep al jaren dat ze moet stoppen met snoepen.
telt deze GS mee voor dit topic?:
Zeker.
hoe gaat het met roken?
Slecht, hij is gestopt .
@fredpanarai1 hoe gaat het met roken?
Toppie de schoorsteen rookt als een gek, met het besparen van het geld en nog steeds clean
Topper ben je!