Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Zeker weten, weer een motivatie erbij. Over 33 jaar kan ik dan een King Gran Seiko kopen, is er nu nog niet. Wel over 33 jaar en dan ben ik bijna 100 en ga ik door tot ik … ben, tegen die tijd hebben ze wel een pilletje voor mij dat ik nog even door kan gaan :wink:

2 likes

Hoi Nash, je moet nu toch al aardig wat bespaard hebben. Weet ik me toch een leuk horloge die je niet gelijk helemaal hoeft te betalen.
Kijk eens naar het topic "ik heb gestemd op…(Poll). Daar staat toch een mooie Squale en dan ook nog eens nieuw onder de list prijs en natuurlijk ook nog eens een LE.

image
Met deze zijn ook nog eens veel combinatie mogelijkheden mogelijk.
Kan je zien in het topic “HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545”

Ik heb hem al terug verdient na een maandje niet roken :wink:

Edit: Er zijn er nog een paar mensen, dus je moet er snel bij zijn!!!

2 likes

Haha ja hij is prachtig. Roel zit bij me in de klas (horlogemaker). Top kerel en top HFLE. Alleen de l2l is te groot voor me, dus ik laat hem gaan.
Vandaar natuurlijk ook de BB54 :wink:

1 like

Meine gute :exploding_head: stookte jij er zo veel per maand door heen???

1 like

Zeker weten, ben een beetje van alles of niets. Nu is het dus keihard niets, maar reken maar uit vanaf 17 sept. tot nu 3 pakjes p.d en dan het ik die van Assie niet meegerekend. Assie rookt nu ook nog maar 2 tot 3 sigaretten per dag, scheelt ook wel wat over een maand bekeken. Heb haar vandaag de vorige HFLE Pook gegeven, beetje motiveren toch :smiley:. Wilde eigenlijk voor haar ook die HFLE 2024 kopen, maar dat wil ze niet. Gaat ze wel weer lenen van mij :wink:

3 likes

Hahaha netjes hoor! Ook met alle besparingen kun je zowat iedere maand op vakantie! :rofl:

1 like

En niet over de longen.

Dat is toch zonde?
Een beetje als een krat bier kopen om ze open te maken en niet op te drinken🤔

6 likes

Ik zou niet zeggen zonde, eerder minder schadelijk :wink:
En nu je het toch over bier hebt, koop ik idd, maak ze open en drink er geen druppel van. Mijn zoons wel dus, maar die roken gelukkig niet. :wink:

1 like

Nog ff een hart onder de riem!

Volhouden aan allen die gestopt zijn! :pray:t3:

Wat stoppen voor mijn doet.

= meer geld
= meer lucht in je longen
= minder vermoeid zijn, dus meer energie hebben.
= meer tijd over hebben
= schonere kleren/omgeving
=niet meer buiten in de regen moeten gaan staan bij een restaurant bezoek
= ( vul zelf maar in )

11 likes

Voor iemand die van het alles of niets is, is het roken - niet over de longen - wel een beetje halfbakken :sweat_smile:

1 like

Tja en hoe moet het dan met de biefstuk, die eet ik ook medium rare. Maar hij gaat wel helemaal op “alles of niets”, hetzelfde was voor de peuken, medium roken maar wel helemaal tot aan de filter :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar, de rook kwam, drie pakjes per dag, niet verder dan de mondholte?
Ik krijg al ademnood bij de gedachte… :blush:

1 like

Dat dacht ik in eerste instantie dus ook, maar volgens de coach komt er altijd wel wat rook in je longen. Niet diep, maar toch. Maar joh, jij weet net als ik wat wij buiten inademen in het Rijnmondgebied maar ja dat is werkgelegenheid en daar hoor je weinig over. Dus over een tijdje gaan wij niet rokers helemaal woke en bezetten dat hele gebied. O nee, kan ook weer niet zit ik zonder warmte en koud douchen :wink:

2 likes

Nou hier is ie dan mijn NA na een jaartje niet roken. Het is ongeveer de helft van wat ik kwijt was… maar ik ben alsnog heel blij met dit kadootje aan mezelf. :hugs::pray:t3:

Topic van deze NA is hier te vinden.

15 likes

Gaaf horloge. Van harte!

1 like

Gefeliciteerd :slight_smile: wees trots op de prestatie en als je het moeilijk hebt, is er geen beter uitzicht dan je horloge :slight_smile:

1 like

Al vele decennia geleden gestopt inmiddels nu van de uitgespaarde centjes een dikke asbak gekocht. :blush:

Staat geweldig op de salontafel!

#opdatwijnooitvergeten :candle:

7 likes

Dat idee vind ik ook wel wat hebben :slight_smile: mag ik dat overnemen/kopiëren?

1 like

Jazeker. Hoogst decoratieve echo uit het verleden… :slightly_smiling_face:

1 like

En !!! Iedereen nog rook vrij …

8 likes