Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Haha, voor mij is er in 2024 een gratis HFLE Squale 2024 en dan ook nog eens een extra band van Squale en nog eens eentje via Wolbrook. Is dat mooi of niet, morgen precies 1 maand geleden gestopt met roken. 3 pakjes p.d. Reken maar uit 17 sept. gestopt en mijn beloning wordt de Squale HFLE 2024 helemaal voor nop, had anders de lucht in gegaan en straks lekker iets moois om de pols. :tada:

O wacht, heb de besparing van Assie nog niet meegerekend. Ha kan er nog wel een vette meshband bij ook :grin:

16 likes

Lekker bezig :+1:

1 like

Ik ben ook inmiddels 4jaar en half gestopt met roken :grin: dit zou het resultaat zijn:

13 likes

Je rekent jezelf nog rijk Freddy. :rofl:

1 like

Leuk horloge hoor, toont goed ook op de pols. :ok_hand:

1 like

Ik heb het niet uitgerekend, maar ben op 1 januari 1990 gestopt.
Met terugwerkende kracht heb ik van de besparing een GS gekocht, levering deze week, telt deze GS mee voor dit topic?:

19 likes

@PaulRush
Zeer mooi horloge :wink:

1 like

Omdat die zo prachtig is keur ik het goed hahaha.

2 likes

Gelukkig :joy:. En dank :+1:.

1 like

Hoe is het eigenlijk met @Nash?

Ik zit nu na het afbouwen op de eerste dag zonder nicotine. Het is behoorlijk pittig merk ik, maar ik heb nig vape liquid zonder nicotine erin. Als ik helemaal van de nicotine af ben ga ik de gewoonte maar eens afleren.

4 likes

Dat klinkt als een traag, tergend en zwaar pad. Succes :+1:.

1 like

Ben al ff bezig, van 20mg naar 10, naar 5, naar 3 naar 0 nu. Meeste drang is ook weg, voorheen had ik echt elk uur nicotine nodig, nu twee keer per dag dat ik drang heb.

3 likes

Als @juko het goedkeurt, vind ik het ook goed.:grin: Mooi horloge.:+1:

2 likes

Lekker bezig Yannick! Je kan het :slight_smile:

Gaat lekker zijn gangetje zo. Het gaat me goed af en zit nu in de fase waarin mijn brein weleens denkt; “och, eentje kan toch geen kwaad?”

Maar ik trap niet in de listen van de innerlijke junk :rofl:.

Heb al €300 euro bespaard 🫨. Bizar

7 likes

Tuurlijk telt hij mee. Prachtig horloge.

1 like

Haha Jazeker. Alleen maar tof om te zien wat je er voor leuks aan overhoudt. Nog los van alle anderen voordelen natuurlijk.
Erg toffe GS! Veel draagplezier :partying_face:

1 like

Kijk eens aan! Dat is al een skx haha. Dat kost vapen niet eens per jaar, dus ik heb er hopelijk profijt van op basis van gezondheid :slight_smile:

3 likes

Lekker he, denken aan de besparing , maar als ik bedenk hoeveel ik opgestookt heb! :grimacing:

Hij is binnen, nieuw en perfect afgewerkt.
Dat was ruim 33 jaar geleden een goede reden om te stoppen zeg :joy:.
Eindelijk iets van al dat bespaarde geld kunnen gebruiken:

SGBX261

22 likes

Prachtig horloge!

1 like