Haha, voor mij is er in 2024 een gratis HFLE Squale 2024 en dan ook nog eens een extra band van Squale en nog eens eentje via Wolbrook. Is dat mooi of niet, morgen precies 1 maand geleden gestopt met roken. 3 pakjes p.d. Reken maar uit 17 sept. gestopt en mijn beloning wordt de Squale HFLE 2024 helemaal voor nop, had anders de lucht in gegaan en straks lekker iets moois om de pols.
O wacht, heb de besparing van Assie nog niet meegerekend. Ha kan er nog wel een vette meshband bij ook
Ik heb het niet uitgerekend, maar ben op 1 januari 1990 gestopt.
Met terugwerkende kracht heb ik van de besparing een GS gekocht, levering deze week, telt deze GS mee voor dit topic?:
Ik zit nu na het afbouwen op de eerste dag zonder nicotine. Het is behoorlijk pittig merk ik, maar ik heb nig vape liquid zonder nicotine erin. Als ik helemaal van de nicotine af ben ga ik de gewoonte maar eens afleren.
Ben al ff bezig, van 20mg naar 10, naar 5, naar 3 naar 0 nu. Meeste drang is ook weg, voorheen had ik echt elk uur nicotine nodig, nu twee keer per dag dat ik drang heb.
Haha Jazeker. Alleen maar tof om te zien wat je er voor leuks aan overhoudt. Nog los van alle anderen voordelen natuurlijk.
Erg toffe GS! Veel draagplezier
Hij is binnen, nieuw en perfect afgewerkt.
Dat was ruim 33 jaar geleden een goede reden om te stoppen zeg .
Eindelijk iets van al dat bespaarde geld kunnen gebruiken: