Zelfs na een batterijwissel staat het ding op tijd, inclusief datum die daarna keurig rond 00.00 verspringt.
En daar het betere deel van. Je zit op een horlogeforum.
Zelfs na een batterijwissel staat het ding op tijd, inclusief datum die daarna keurig rond 00.00 verspringt.
En daar het betere deel van. Je zit op een horlogeforum.
Aan de andere kant, ik heb maandag een horloge ontvangen van een juwelier uit Italië, in de stickers en de borging nog in de kroon zodat het niet liep of op tijd stond. Dat vond ik ook wel weer fijn.
“Echt” nieuw dus.
Welnee, is gewoon nette service die sommigen tot regel hebben verheven en vervolgens opleggen aan anderen als een soort wetmatigheid.
Even op een zijspoor. De top 10 meest verslavende oorzaken.
De site van de Jellinek kliniek noemt ook * Ketamine * Khat * XTC/MDMA * Paddo’s * LSD.
Daarnaast is er nog veel meer te noemen.
Uit eigen waarneming lijkt ook verslaving aan eigen ego in toenemende mate problematisch te zijn: egocentrisme, egoïsme, narcisme / narcistisch gedrag.
Wat betreft de HF leden die stoppen met tabak / roken: succes toegewenst en vooral volharding!
Aangezien ik over 4 weken een jaar gestopt ben met roken heb ik mezelf een klein horloge kado gedaan. Hij is vandaag besteld. Zal binnen 10 dagen binnen zijn. ( dit is dus niet wat ik bespaard heb, maar gewoon een kleine beloning voor mijzelf ) Ik zal als die binnen komt een een eigen topic eraan spenderen. Maar nu alvast wat voorpret.
Vario 1945 D12 Raven Black Field Watch: (ff wat internet foto’s)
Kan me voorstellen dat wachten weer lang duurt.
Ja zeker wel… en niet te vergeten:
”Komt alles wel goed aan?”
“Komt het überhaupt aan?”
Nieuwe stressmomenten creëren…
Ik steek er alvast weer eentje op
Dus als ik dan 7 cent bespaar in 10 min word dat 42 cent per uur
Komt dan neer op 10 eur per 24 uur.
Dan kan ik dus over 120 dagen de Longines uit het blauwe gedeelte van @Kapitein_Koek kopen die ik verschrikkelijk mooi vind
Dilemma’s
Dat is goed hoor…
En je kunt er ook nog (theoretisch gezien) 14 dagen langer van genieten!
Of als je zeker bent dat je het vol gaat houden, koop je die alvast en leg je hem thuis in de kast tot je hem echt verdiend hebt!!!
En voor iedereen die benieuwd is naar de kapotte Tissot: er wordt door Tissot een nieuwe geleverd. Verdere info nog niet bekend
Alles netjes opgelost
Zelfs nog een extra doos erbij gekregen. Misschien ben ik gauw tevreden, maar ik ben er zeker gelukkig mee
En dat is uiteindelijk wat het belangrijkste is! Fijn om te lezen dat het goed gekomen is en de relatie tussen jou en de juwelier gebaseerd is op goed vertrouwen!
Ik zelf had het ook anders opgelost zien worden, maar hier blijkt dat het toch ook op een andere manier keurig opgelost is.
Nu lekker genieten van je welverdiende Tissot en uiteraard ook nog vele rookvrije jaren!
Nee hoor. Gewoon netjes opgelost en een lekker horloge. Veel draagplezier!
En houdt iedereen het nog vol?
Zeker! Haha. Alleen de Duitse bureaucratie is voorlopig de enige constante zucht trigger. Weer een hoop post waar je een appelflauwte van krijgt
Netjes man.
Heel veel plezier ervan.