Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Mijn hemel wat een triest niveau hier…

1 like

Ook geen wierook dan?

Vanmiddag nog snel voor sluitingstijd het super mooie horloge terug gebracht.

Hij gaat vooreerst ter reparatie, maar ik ben benieuwd…
Sowiezo ben ik erg blij dat ik hem bij de juwelier kon kopen en niet aangewezen was tot een koopje op marktplaats. Daar zag ik al 1 met hetzelfde euvel voor de helft van de prijs :slight_smile:

2 likes

Ouch, hoelang was die garantieperiode?

Nee joh, het is wel balen en gelukkig heb je garantie. Gewoon de pech dat 1 op de 100.000 een probleempje heeft, wordt gewoon opgelost. Het glas moet altijd half vol zijn/blijven! En de verkoper moet je wel een extraatje geven natuurlijk en dan bedoel ik zeker geen peuken natuurlijk.

Bedoel je hiermee dat je niet gewoon een nieuwe kreeg?
Terwijl hij op de aankoopdatum kapot ging?

2 likes

Dit vind ik ook wel wat…Geld terug of een nieuwe, die reparatie regelen ze zelf maar met de leverancier.

1 like

Het is niet een grote juwelier… hij heeft ze niet in bulk liggen ofzo :slight_smile:

Deze was ook speciaal besteld. Dus als deze straks in orde is, maak ik er geen probleem van. Ik heb 2 jaar garantie en ik kan zo binnen lopen.

Het wordt minder als je zoiets bij een webshop koopt met allerlei voorwaarden en zonder menselijk contact, dus ik denk dat ik zeker de juiste keuze heb gemaakt.

CitaatHet glas moet altijd half vol zijn/blijven!

En anders had ik het geld in sigaretten gestopt…

Ik ben super positief en voor mij geen sigaretten meer

3 likes

Die werd zonder garantie verkocht, zonder doos en zonder aankoopbewijs…

Dus het horloge kwan ook nog van een fysieke winkel.
En je moet dan zelf thuis de datum goedzetten?
Dat is me zelfs bij het wisselen van een batterijtje nog nooit gebeurd.
Bij ,weet ik hoeveel, verschillende juweliers.
Ik blijf erbij dat ze gewoon zonder meer een nieuwe voor je hadden moeten bestellen,
Uit zichzelf.
En, nogmaals, ik heb nog nooit ergens een horloge meegekregen wat niet liep, en wat niet op de juiste tijd en datum stond…
Ik vindt dit echt een hele slechte zaak.

En dit is natuurlijk een drogreden om het “dus” maar goed te vinden.

2 likes

Ik snap je punt volledig :slight_smile:

Het horloge stond op de 10e, terwijl het de 11e is…
Verder heeft deze juwelier me als 1 van de weinige nog nooit laten zitten, dus ik heb er zeker vertrouwen in dat alles netjes wordt.

Zodra het horloge klaar of vervangen is ( want een nieuwe moet ook besteld worden ), heb ik ook genoeg bij elkaar gespaard om het van mezelf te mogen dragen! Ze hebben dus nog een maand om het helemaal netjes te maken :slight_smile:

3 likes

Leuk horloge trouwens. Geloof dat die opmerking er bij ingeschoten was :laughing:

1 like

Ik vind dat Ed volledig gelijk heeft, aan de andere kant snap ik jou ook wel dat je vertrouwen hebt in deze juwelier. Maar wat je eerder schreef dat je altijd gewoon binnen kan stappen geldt natuurlijk ook voor een AD. Maar ik vind op zijn minst dat die vertrouwde juwelier wel iets goed te maken heeft met jou. Het horloge had in ieder geval door hem/haar netjes op datum gezet moeten worden. En het maakt echt niet uit of je een kleine of grote juwelier bent. Laten we zeggen dat hij zodra hij een nieuwe of gerepareerd is hij er een mooi leer bandje bij doet. Blijkbaar heb je al vaker bij deze juwelier iets gekocht, dus hoop dat ie je ook wel een leuke korting heeft gegeven. En voor ik het vergeet, leuke chrono :wink:

2 likes

Erh, nice. Welke app is dit?

1 like

Ja zou ik ook graag willen weten?

1 like

2 likes

Ligt het aan mij of is dit niet een beetje nitpicking? Wat is er mis met zelf de datum goedzetten?
Bang dat we blaren aan de wijsvinger en duim krijgen? :man_shrugging:t3::thinking:
Ik zou het juist fijn vinden om het nieuwe horloge zelf tot leven te wekken. Dan is ie echt van mij. Maar zo denk ik dan…

2 likes

Het gaat er niet om wat jij fijn zou vinden.
Het gaat er om hoe het hoort.
Bij de Mac haal je zelf je eten op bij de balie en je ruimt naderhand zelf je tafeltje af.
Bij een fatsoenlijk restaurant is bediening en ruimt men de tafel voor je op.
Bij een kruidvatklokje doe je de dingen zelf, een horloge van een fatsoenlijke juwelier krijg je werkend en op tijd mee.

5 likes

Respect man! :slight_smile:

1 like

Staat dat in steen gebeiteld?
Of is dat een verwachting/eis?

(Eerste Wereld “problemen”)

:thinking: