Alle stoppers (in spe): heel veel succes. Succes, dat je zelf in de hand hebt.
Weet dat je het voor jezelf doet en voor degenen waarvan je houdt en die van jou houden.
Als je dat horloge al kunt kopen door een jaar geen sigaretten op te steken. Wow!
Laat staan wat je kunt kopen door een jaar je lievelingsbordeel niet te bezoeken. 2 x wow!
Ook dat heb ik eens berekend. Geregeld bordeelbezoek zou goedkoper geweest zijn als 25 jaar huwelijk met mijn ex.
Oke het is zover, Assie kwam thuis en was 1 ratelkanon over het roken . nu even foto’s gemaakt van de laatste 2 peuken, ik rook die van mij niet op maar geef hem aan Assie62. Had ik mij gisteren al voorgenomen, Assie had vandaag wel hoofdpijn. Zal er meer moeite mee hebben dan ik verwacht ik, dus geef haar maar af en toe een motivatie in haar account. Leuk die foto, maar ik had gisteren al afscheid genomen en pas 28 sept. belt de coach. Dus hoe heerlijk zou het zijn als ik dan kan zeggen, o was al een weekje gestopt
Ferry echt sterkte, mocht het zo zijn dat 1 van jullie het niet redt, laat dat voor de ander geen reden zijn om dan ook maar weer te beginnen. Onderschat het niet, de cravings kunnen op de raarste momenten komen. Maar, dat gevoel, dat je niet afhankelijk bent en gewoon niet rookt is echt heerlijk.
Tipje mijnerzijds:
Wat voor mij werkte in de eerste week of twee vanaf het moment dat ik onrustig werd: even exact hetzelfde doen als wanneer ik een sigaret op stak, maar dan zonder de sigaret. Voor mij was dat een paar minuten bij een open raam een beetje naar buiten kijken. Werkte super, weekje gedaan, daarna niet meer onrustig en nooit meer behoefte aan een peuk gehad. Ondanks de pakweg 30 jaar een pakje per dag.
Misschien hebben jullie er wat aan, misschien ook niet. Hoe dan ook succes!
Voor mij werden 33 jaar geleden de intervallen tussen de momenten van rookbehoefte langer en de intensiteit van die rookbehoefte minder.
Het volhouden werd steeds makkelijker, even doorbijten.
Ferry, Assie, alle succes van de wereld gewenst.
Sterkte alletwee!
Wordt er hierna ook geen assie meer gerookt?
Vandaag is erger dan gisteren. Ik verwacht dat het morgen nog meer toeneemt.
Al denk ik dat dit voor iedereen anders is. Het kan goed zijn dat je amper ergens last van krijgt
Dank jullie voor de motivatie en Pieter natuurlijk zullen die cravings komen, maar ik zal het wel redden. Vandaar geef Assie62 lekker veel motivatie, zal ze echt nodig hebben en natuurlijk doe ik dat ook.
Ze vond het al jammer dat we vlak voor de vakantie gingen stoppen, simpel antwoord van mij. Ja en na de vakantie dan zeggen, beter wachten tot na de feestdagen. Nee, dat gaat niet werken dan schuif je het probleem vooruit en dat is niet waar wij voor gaan.
Ik ben natuurlijk al eerder tijdens mij sportcarriere jaren gestopt, tijdens het stoppen hanteerde ik de 3 min. regel. Krijg je de behoefte dan even 3 minuten iets anders doen en dat werkte toen uitstekend.
Dag 3 en 4 waren bij mij de hel…En toch…de kick als je de craving weer even verslaat is heerlijk…
Misschien zou ik eens moeten stoppen met snoepen, maar moet vrouwlief ook niet meer van alles zoets en hartigs kopen…
Je klinkt als een echte verslaafde, excuses zoeken en de schuld bij andere leggen.
De liefde van de man gaat door de maag!
Zekers te weten!
Veel succes Ferry en @Assie62. Jullie gaat het lukken.
Het is straks vooral de gewoonte verslaving waar je tegen gaat vechten!
Maar ook dat gaat voorbij!
Ook van deze kant Hup Ferry en Assie62 jullie kunnen het.