Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Na de uitgave waar ik dit topic mee startte, heb ik alweer de eerste 1000€ voor het volgende horloge bij elkaar gespaard. :grin:

8 likes

FF korte update, zelfs tijdens de vakantie niet in de verleiding om te roken. Nu al 2580 sigaretten niet meer gerookt, alleen dat hou ik bij :smiley:

11 likes

Goed bezig!:pray:t3:

1 like

Goed bezig! Inmiddels ben ik bijna 10 jaar gestopt

3 likes

Assie houd het ook vol? Geniet van de omgeving en van elkaar :+1:

1 like

Even als motivatie.
Na 27 jaar rookvrij te zijn ben ik nog elke dag, en elke keer dat ik iemand een sigaret op zie steken , de koning te rijk dat ik er vanaf ben.
Dubbele winst toch,
Al 27 jaar dagelijks blij en een flinke stoot geld bespaart op de koop toe.

7 likes

Zag deze net voorbij komen en moest aan dit topic denken.
Zo blij dat ik niet rook.

3 likes

Wat is het stil hier? Zit iedereen stiekem depressief op zolder peukjes te paffen?

4 likes

:rofl::rofl::rofl: nu 153 dagen rook vrij … lust alleen geen zwarte koffie meer :flushed::flushed: alleen maar koffie met veel melk :rofl::rofl::rofl:

5 likes

Ruim twee jaar gestopt inmiddels. Vorig jaar met kerst een oris aquis gekocht, eigenlijk niet gelinkt aan het stoppen met roken. Inmiddels al ik al 2 aquis kunnen kopen van het bedrag dat ik mij inmiddels bespaard heb!

2 likes

Maarehhhh heeft iemand ook een berekening hoeveel peuken die kan kopen als hij of zij een jaar lang geen horloges koopt? Ik kan dan een klein pakkie malborro de week paffen, dan zijn alle nato straps die vergaar niet meegerekend. Dan kan ik er wel 3 royaal gedraaide shagjes bij roken in t weekend per week.

7 likes

Nee, mijn slaapkamerraam is favoriet op t moment.

En ik had in de planning om weer te reageren als mijn horloge volledig is betaald :slight_smile:

1 like

Ik doe verder geen investering… ik ben begonnen met een startbedrag en door te handelen heb ik wat er nu in de boxen ligt :grin:

2 likes

Vandaag 367 dagen rookvrij. Afgelopen woensdag dus een jaar geleden gestopt. En er echt geen spijt van ! :hugs::pray:t3:

9 likes

± 9 jaar van die bende af. Van de een op de andere dag mee gekapt van bijna twee pakjes per dag. Beste idee ooit.

6 likes

:+1:Al bijna 60jr rookvrij ofwel nooit gerookt…

3 likes

En hoe is het met de rest? Nog steeds rookvrij?

2 likes

Grappig en opvallend hoe dit draadje een piek beleefde in september en nu op sterven na dood is.

2 likes

Tja, dit draadje is feitelijk gestart om @fredpanarai1 te steunen.
Dus als die niet meer reageert dooft het vanzelf uit.
Om nog maar eens een ,woordkoning van de maand , opmerking te plaatsen.

5 likes