Ik heb mijn horloge betaald van het stoppen met roken!!! En nu doorsparen voor de badkamer, keuken en auto
Nog steeds rookvrij !!!
@Eddie hoi Ed ben nog steeds op vakantie, bloedheet hier. Verlang naar wat regen, en nog steeds Rookvrij:-). Nog 1 week en dan is terror Ferry back.
Met wat regen zit je hier in Nederland goed…
@Plees Assie mocht van de coach in de vakantie nog 3 sigaretten per dag roken. MAAR NA DE VAKANTIE MOET HET KLAAR ZIJN!!! Maar zuipen en vreten wat we doen wil je niet weten . Zal maar niet op de weegschaal gaan staan
Nog steeds iedereen gestopt of …
Zeker weten
Een kwartier geleden nog gestopt, voor de 10e keer vandaag.
Geloof me, ooit stop je voor de laatste keer…
Dat geloof ik niet. Want zelfs daarna rook ik nog 1 keer.
Of ik moet ten onder gaan in de oceaan.
Even nog een update: nog steeds clean, maar wel aangekomen. Of dat door de vakantie komt of door het stoppen, ik weet het niet. Van mijn coach nu een dieet gekregen om langzaam af te vallen.
Assie62 mocht nog roken in de vakantie van de coach, na de vakantie volledig stoppen. En tot nu toe heeft ze geen peuk meer gerookt, van mij krijgt ze een dikke pluim. Ze heeft het er wel moeilijk mee maar zet door. Van de arts pleisters gekregen en die helpen redelijk. Dus Assie62 is een toppie
Oh superfijn voor jullie!
Gaat prima, helemaal geen behoefte meer aan en ga gerust met vrienden mee naar buiten zodat hun kunnen roken. Ook als er iets tegen zit heb ik er geen behoefte meer aan.
Dat heb ik ook . Sta er gewoon lekker bij
Verwachten alle stoppers 1 januari te halen zonder nicotine?
2025 dan hè!
Dat is nog ver weg, maar moet inmiddels wel kunnen, toch?
Het is heel eenvoudig en het werkt echt:
Eet tussen 12.00 en 20.00 uur.
En in die 8 uurs periode 3 ‘eetmomenten’ die elk max. 1 uur duren.
Tussendoor en de rest van de dag alleen drinken, geen (koffie)melk, geen suiker, geen kauwgom, Smintjes etc.
Werkt echt!