Dit horloge kocht ik van de besparing door een jaar niet te roken. Laat ook zien wat jij zou willen kopen als je echt gestopt zou zijn na een jaar...

Plak die Nicotinepleister op je mond. Dat helpt ook tegen roken en aankomen.

6 likes

Vaak gebeurd het dat je het een voor het ander vervangt, in dit geval eten of snoepen. ( niet dat het persé bij jou is gebeurd @fredpanerai1 :wink: ) maar ff als voorbeeld. In het begin een beetje aankomen is goed mogelijk, maar na een tijdje moet het toch gestabiliseerd zijn.
Ik ben zelf meer gaan bewegen. Helpt ook goed tegen aankomen.

2 likes

Hoi John,
Ik weet, ben een rare kwiebus :grin: maar ik at al jaren maar 1 keer per dag, alleen het avond eten. Ging er altijd vanuit, dan word ik niet zwaarder, maar volgens mijn coach werkt dat precies andersom en word je gewoon zwaarder. Denk zelfs amper aan een peuk dus dat is winst. Maar moet dus ontbijten met yogart, liefst zo zuur mogelijk met fruit waar weinig suiker in zit. Ga ik na de feestdagen mee beginnen. Koffie zal ik ook moeten minderen, meer water gaan drinken dus. Tussendoor snoep ik heel zelden, dus dat komt goed.
Ben eigenlijk echt zwaarder geworden toen ik ineens stopte met sporten, deed ik dus echt 6 dagen p.w. Had gewoon moeten aftrainen maar was het gewoon ineens zat, de druk die op de sport gelegd werd.

En het is precies zoals @Mausje75 zegt, meer bewegen. Probleem is echter dat ik zo mijn beperkingen heb, maar dat is stiekem een drog reden. Er zijn meer wegen naar Rome toch, dus we gaan na de feestdagen er tegenaan.

Maar zoals ik al eerder zei, Assie62 heeft het echt wel moeilijk. Dus af en toe een hart onder de riem steken kan geen kwaad :wink:, ik hou jullie niet tegen :smiley:

4 likes

@Assie62 volhouden hé !!! Word vanzelf makkelijker ( klinkt simpel) maar het is echt zo …

2 likes

( als het kan ) elke dag een rondje wandelen is al bewegen. :wink:

Je kunt het @Assie62:hugs::pray:t3:

2 likes

@Assie62 je kunt het, @fredpanarai1 afvallen is mij ook nog niet gelukt

2 likes

En iedereen nog gestopt ???

2 likes

Ja nog steeds.

9 likes

Lekker !!!

1 like

Lekker kerel.

1 like

Yep, en ook nog eens mijn avatar aangepast :wink:
En Assie62 natuurlijk ook, alleen zij wil geen andere avatar.

5 likes

:rofl: :rofl:

Goed bezig man.
En, die avatar is een gouden zet. Die motiveert je onbewust nog meer.
En niet alleen jou, ook voor @Assie62 is dat een opsteker.
Excuseer het woordgrapje. :woozy_face:

4 likes

Ik moet er wel om lachen :laughing:. Assie is in gevecht met het HF, wil een horloge posten maar prog, heeft ff kuren. Ik laat er even mee worstelen, leermomentje noemen ze dat toch :wink:.
Maar ik heb diep respect voor Assie, ze heeft het er toch af en toe nog steeds moeilijk mee. Ik sleep haar er wel doorheen :+1:

3 likes

Het is haar gelukt, foto staat bij wat dragen wij vandaag. dikke pluim voor Assie :+1:

5 likes

He Fred,

Gaan we je nu ook helpen met het gevecht tegen de kilo’s? Waar staat de weegschaal nu op en waar moet hij heen?

2 likes

minus 20 kilo :smiley:
dus geen!!!
image

4 likes

Durf het niet te zeggen, denk dat die naar een andere kamer moet. Maar er moeten wel kilo’s af, en ik ben lui he. Pffff heeft het leven nog wel zin. Ja natuurlijk, heb mijn horloges nog :laughing:

2 likes

Ik doe de boodschappen niet he!!! Lekkere troel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Tussen 20.00 uur en 12.00 uur niets eten, alleen drinken.
Tussen 12.00 en 20.00 drie eetmomenten van 1 uur lengte max.
Geen suiker, geen koffiemelk, geen kauwgom of smint e.d.
De kilootjes verdwijnen zonder moeite als sneeuw voor de zon.

2 likes