Of vijf stuks van een andere categorie? Ik ben dit topic gestart in september geloof ik en ben mij aan het orienteren wat ik in juni ga kopen wanneer ik twee jaar niet rook. Tipje van de sluier, het wordt weer een Longines.
Ben benieuwd, denk dat mijn volgende ook een Longines wordt
Nog steeds gestopt. Zou geen sigaret meer willen👍.
Soms, koop ik zo’n vapje als vervang coping, maar daar heb ik gezien de rollercoaster van de afgelopen jaren, waarin het me zelfs ondanks die rollercoaster gelukt is om een pakje peuken per dag te laten, vrede mee.
Dit gaat tegen mijn leer in van terugvalpreventie, maar net is hoe het is.
Dus ja gestopt, met zo nu en dan uitgleider een wegwerp vapje. Nu al dagen geveld door de griep en vraag me af of het überhaupt nog eens zal gebeuren dat ik een vape koop (je kunt die vapjes op 1 hand tellen hoor).
Best heftig ja. Nu een half jaar gestopt en dan staat de teller op 36 dagen terug gekregen.
Heb wel in dat half jaar 1x 2 sigaartjes gerookt. Maar daar voelde ik mij zo schuldig over naar mezelf toe, dat was voor mij wel een extra bevestiging dat roken gewoon niet meer voor mij is.
En ik mis het totaal niet.
Ja! Griep is een uitstekend middel om van het roken af te komen. Mijn vader probeerde na zijn griep een sigaretje en vond dat toen vreselijk smerig. Nooit meer gerookt. Wat was mijn moeder daar blij mee! Vanaf toen hoefde de vitrage veel minder gewassen te worden!
Dan zet ik hem lekker af
Fijn om te zien dat iedereen nog steeds volhoudt!
Allemaal toppers
Supertrots op jullie.
En iedereen nog gestopt ???
Ben ook wel benieuwd, trouwens, ik ben al aan het kijken voor mijn tweejarig stopjubileum.
Zit nu op de 284 dagen
Denk je er nog dagelijks aan? Toevallig dat ik net echt ontzettend zin in een sigaret had.
Af en toe om half 6 in de ochtend als mijn wekker gaat …
Geloof me, ook dat gaat over.
Alweer anderhalf jaar
Ook gestopt op 28 december 2023 na 50 jaar roken. Achteraf is het makkelijk gegaan ik heb wel een dag of 10 ontwenning verschijnselen gehad , ik heb het gedaan met : Lio® Flavoured Air Device | The Good Habit
Nu bijna 3 maanden later 2 horloges gekocht hier op het forum .
Als het 28 december 2024 is wil ik een Omega Seamaster kopen
Als je na 50 jaar roken een jaar gestopt bent dan heb je die wel verdiend