Respect voor de stoppers. Houd vol! De aanhouder wint (en verdient veel (horloge)geld.
Ik zit nu ook op dik 6 maanden en bijna 2000 euro
Het is gebleven bij die ene Tissot Seastar, maar ik ben er super trots op! Meer horloges hoeven nu even niet om de andere 16 ook nog wat aandacht te kunnen geven
Ik wel, denk er nog amper aan. Ja, nu ik dit topic weer even bezoek, helaas rookt Assie62 nog 3 sigaretten p.d. Eerst stiekem, maar ja dat rook ik natuurlijk. Maar zodra ze thuis rookt ze niet, blijf haar gewoon stimuleren en niet verplichten. Uiteindelijk moet ze er zelf achterstaan. Ben ook voorlopig gestopt met alcohol, dronk alleen in het weekend 1 goede Gin on the rocks en ben gestopt met snoepen. Moeten echt kilo’s af, dus we zetten op alle fronten door.
En iedere dag ten minste 5 km wandelen in marstempo. Je kunt het!
Is dit de juiste essentie van het bericht?
In het AD van vandaag staat:
"Van alle 60-plussers heeft 20 procent een hoog risico om longkanker te krijgen. Doordat roken decennia geleden in de mode was, hebben zo’n 800.000 ouderen tussen de 60 en 79 in hun jongere jaren veel gerookt. En die plukken daar nu de wrange vruchten van. Het aantal patiënten dat longkanker krijgt, lag vorig jaar ruim boven de 14.000. Per jaar sterven zo’n 10.000 mensen aan de ziekte.
Daar valt iets aan te doen, stellen onderzoekers van het Erasmus MC. En nee, dan gaat het niet alleen over stoppen met roken. Sterker, voor deze groep ouderen doet dat nauwelijks meer iets. ,Deze mensen hebben al zoveel schade opgelopen dat stoppen eigenlijk te laat komt om longkanker te voorkomen. Wel blijft stoppen belangrijk om nog meer schade te voorkomen”, constateert Carlijn van der Aalst, coördinator van een proefbevolkingsonderzoek longkanker.
Daarbij helpt stoppen om fitter te zijn voor een eventuele behandeling, stellen de onderzoekers. Bovendien is de levensverwachting na een longkankerbehandeling hoger bij mensen die zijn gestopt."
Dit lijkt een heel ander bericht te zijn. Dichter bij de essentie! Toch maar stoppen, hoor, op welke leeftijd dan ook!!
5 marsen van 100 meter per dag lijkt mij voor deze luie donder ook niet verkeerd . Maar joh, wat gaat dat afvallen langzaam. Had ik echt sneller verwacht.
Bij mij gaat het op en neer, ik ga naar een diëtiste binnenkort.
Binnenkort ga ik op vakantie, dat worden met Assie heel wat km lopen per dag. Zet het dan nog geen zoden aan de dijk doe ik hetzelfde als jij.
Goed bezig!
Vanmorgen voor iets anders bij de dokter geweest, dus dacht ga het even over het stoppen met roken hebben. Sinds ik gestopt ben bijna 20 kg aangekomen, kan niet ver lopen. Eet volgens mij verstandig, snoep niet en in het weekend maar 2 glazen Gin (tja, mag ik ook nog een beetje genieten ). Vroeg aan de dokter of ik dik wordt door de dikke lucht hier
. Maar goed, toch maar even naar de diëtist en kijken wat hij/zij zegt.
Grappig genoeg kun je van te weinig eten ook aankomen. Je kunt beter veel goeie spullen eten dan weinig, en dat dan aanvullen met incidentele rommel. Enfin, veel succes met de diëtist.
Nou ja zeg Chris, dit zei de dokter dus precies hetzelfde.
Da’s wel heftig. Dus nu dient de volgende uitdaging zich aan?
Inderdaad, te weinig eten is ook dikmakend, ik eet nu 3x per dag. Het ontbijt sloeg ik voorheen over maar tegenwoordig zet ik me er toe om wat te eten. Het helpt, ik voel me wat beter en een stuk gewicht kwijt.
Moet je de energie verschaffen voor het eerste dagdeel.
Toch niet echt onbelangrijk lijkt me.
Mijn werkdag begint meestal rond 10uur en eindigt tussen 21 en 23 uur. Dus mijn tijden zijn wat verschoven. Ik ben drie jaar geleden gestopt met internationaal rijden aangezien ik na dertig jaar aardig gesloopt was. Ik heb nu wel regelmaat maar ideaal is het nog niet.
Klopt, ik moet nu ook 3x p.d eten en minimaal 1800 kilocalorieën en veel eiwitten naar binnen werken. Maar sta te kijken wat je allemaal nog gewoon nog mag eten. Pindakaas gewoon 2 eetlepels p.d, veel vis. Maar niet zoals @Fate_Amenable_To_Change zegt, aanvullen met incidentiele rommel, moet echt op een natuurlijke manier gaan en echt veel geduld hebben.
Hier nu 423 dagen niet gepaft