Ferry, ik heb je al vaker de koning van de kromme redenering genoemd, maar dit is zelfs voor jou weer een nieuw hoogtepunt.
Dat is net zoiets als een tank benzine van 10.000 liter in je tuin leggen en vervolgens verkondigen dat je gratis auto rijdt omdat je al een jaar niet bij de pomp bent geweest.
Ik dacht al zoiets.
In werkelijkheid is je besparing natuurlijk veel groter.
Volgens mij is een pakje nu iets van een tientje, en er zitten er ook nog eens steeds minder in.
Lekker toch, niet meer afhankelijk zijn.
Dat gaan we zeker doen, zoals ik al schreef medipro erbij gehaald.
En die houden alles in de gaten, vragen je ook het hemd van je lijf. Wat je mankeert, hoe zwaar je bent, welke medicatie gebruikt en ga zo maar door. Dus heb er wel vertrouwen in.
Ja Eddie, is idd zo krom als wat maar ja had natuurlijk ook wekelijks de voorraad kunnen aanvullen. Haal ik dus mijn doel nooit, maar eerlijk is eerlijk, je hebt gelijk. Wil ook minder gaan rijden, dus goed idee, voorraadje benzine aanleggen, goed idee
Ik ben door het stoppen met roken & vapen begonnen met hardlopen. Niet zozeer om nog gezonder te doen, maar ik mistte heel erg dat gevoel dat je longen gevuld werden met rook. Het effect van gevulde longen kreeg ik alleen maar door te hardlopen, omdat je dan dieper ademhaalt. Ook het onrustige gevoel, wat ik omschrijf als opgekropte energie, kon ik kwijt in het hardlopen. Voor mij dus een dubbele winst
Dat is een goede instelling! Daar kom je heel ver mee, want ik denk dat een roker pas echt kan stoppen als hij/zij zelf wilt, net zoals iedere verslaving. “You can’t change what you don’t ackowledge”, zou Dr. Phill zeggen
Toen ik stopte met roken had ik nog drie sigaretten in mijn pakje. Dat pakje had ik in een laatje gelegd en was ik vergeten. Pas jaren later bij de verhuizing kwam het pakje weer naar boven drijven. De sigaretten waren inmiddels gemummificeerd
Is bij mij ook een probleem, heb ook medische beperkingen. Wat, laat ik in het midden. Maar verwacht dat medipro daar ook wel een oplossing voor heeft. Hoofddoel, stoppen met roken daar ga ik voor!