Dat is helemaal lekker … loopt lekker op .
Wat ik rookte was eigenlijk nooit goed uit te rekenen omdat wat ik rookte meestal uit een vrachtwagen was gevallen
Wat een bedrag, 4000 per jaar!
Daar kun je heel leuke dingen van doen!
1,8 pakje per dag. Waar haal je de tijd vandaan.
90% van ons succes, geluk en voorspoed hangt van mazzel en toeval aan elkaar. Dus wat empathie voor degenen die het wat minder hebben getroffen kan dientengevolge geen kwaad.
Dat is 3 uur per dag, kan haast niet anders dan dat je dan tijdens andere activiteiten rookt
Lijkt mij wel lastig spaghetti eten.
Daarom hebben asbakken uitsparingen, kun je je peukie laten rusten tussen je happen door.
Oké ik hou op
Tja met de prijzen van tabak van nu gaat het erg hard.Gewoon €0,50 per sjekkie
Door de goede voornemens en het begin van het nieuwe jaar weer heel actueel!
Voor wie er ook wil stoppen een steun in de rug mocht je er behoefte aan hebben!
zelf nu ruim 2 maanden gestopt en 6kg aangekomen. Weet niet of ik moet huilen of lachen
Sinds ik dit topic gestart ben , ben ik 9 kg aangekomen en weer 7 afgevallen. Maar rook nog steeds niet.
Fijn om te lezen, dit stemt me hoopvol
Afvallen begint vandaag weer en van de nicotine blijf ik af!
Tip van Harrie Jekkers: die nicotinepleister op je bek plakken.
Wat meer bewegen( sporten noemen ze dat), zal je gewicht ook ten goede komen…
Ze kunnen het niet duur genoeg maken…
Da’s niet zo heel moeilijk. Schaterlachen.
Je bent 2 maanden geleden gestopt met jezelf vergiftigen. Veel mooier kan het toch niet.
Beetje gaan sporten of, als je dat al doet, een beetje fanatieker gaan sporten en die kilo’s ben je zo weer kwijt
Ik word gek hier, 17 sept 2023 gestopt met roken. Top toch zou je zeggen, maar ben in de loop der tijd kilo’s aangekomen. Dus op naar de diëtist, want je moet ook afvallen. We hebben echt alles geprobeerd maar de kilo’s willen er maar niet af. Vanmiddag weer naar de diëtist, die wordt er ook moedeloos van. Heb van alles gedaan wat zij mij mij opdroeg en ook de diëtist weet het niet meer. Gaat nu contact opnemen met de huisarts, benieuwd of daar iets uitkomt. En ik ben niet voor het geld gestopt met roken, was het gewoon zat. Misschien zegt de huisarts wel, ga maar weer flink stomen aan die stinkstokken (wat ik dus niet van plan ben) maar frustrerend is het wel!!!
Hoi Fred , ben je soms stevig in training en beweging, waardoor de toename aan spiermassa het verlies aan lichaamsvet compenseert?
Als dat zo is: gefeliciteerd!
Was dat maar waar, dat laat mijn lichaam niet meer toe. Dus afwachten waar de huisarts mee gaat komen.