Dan zal het waarschijnlijk aan je medicatie liggen succes ermee Fred komt wel goed
50j gerookt longen aangetast en geopereerd.
Dat is het zowat in het kort
Oei, dat is niet niks . Maar joh toen wij jong waren was roken heel gewoon. Bij verjaardagen stond er naast hapjes ook glaasjes met peuken erin. Ik heb dus ook COPD, maar moet zeggen dat ik er heel veel minder last van heb dan toen ik rookte. Niet gelijk natuurlijk, duurt wel eventjes. Maar dat is dan weer een voordeel, doet mij denken aan een uitspraak van een voetballer
Maar snap nu wat je bedoelt met puffers en kalmeerpillen, dus leef met je mee en hoop dat het nu wat beter gaat
Da’s juist de pest Ferry. Daar betalen veel mensen nu een hele hoge prijs voor.
Ik vroeg laatst een collega, leg het nou eens uit, waarom rook je nou eigenlijk?
Antwoord; Omdat dat vroeger stoer was.
Helaas pindakaas, maar dat is wel de realiteit.
Klopt helemaal, en ik was de jongste van mijn broers. Dus als die stiekem rookte, kreeg ik er ook 1 als ik mijn kop maar zou houden. En Eddie ik was toen nog geen 10 jaar he, maar wel de bink met een peuk.
Iedereen rookte je was abnormaal als je het niet deed.
Keek je naar een film kwam de rook bijna uit je tv
reclame , groene michel belga cabalero en zo kan je nog een uurtje doorgaan.
En dat is wat ik niet begrijp aan drugs iedereen
ziet nu de gevolgen en toch beginnen ze er aan
Snap ik dus ook niets van, is de overheid toch heel hypocriet in. Je mag nergens in restaurants/cafe’s roken enz. Maar rookholen worden gedoogd om je jointje te roken, sterker nog in sommige gemeenten gewoon legaal. Volgens mij gaat er in een jointje toch iets van shag, buiten die andere troep. En dan is de stap van een jointje naar iets anders niet zo groot meer. Ik ben echt blij dat mijn kids het koppie gebruiken, geen van hen rookt. Heb het er vroeger wel altijd met hun over gehad hoe dom het is, niet hard straffen of dreigen daarmee want verbieden schiet niets op, wel erover praten en dat heeft gewerkt gelukkig.
Ik tel het als voor mij.
Over 20 jaar wordt er misschien wel net zo over alcohol gedacht als nu over roken.
Zou mooi zijn. Alcohol maakt veel kapot
Maar het maakt sommige vrouwen ook mooier.
Wacht maar tot je wakker word
Idd, toen ik nog dronk ben ik nooit met een lelijke vrouw naar bed gegaan. Maar met genoeg wakker geworden.
Klopt! Op de middelbare school rookte 26 van de 32 leerlingen die in je klas zaten.
Dat was stoer!
Daar deed ik dus niet aan mee…
Ook op feestjes sigaretten op tafel, onbewust rookte je toch mee door de rook die in de kamer hing.
In de auto op vakantie rookten mijn ouders gewoon met 3kids…
Alcohol maakt net zoveel kapot, is net zo erg als roken!
Je lever, hersenen worden erdoor aangetast, evenals veel verschillende soorten kanker worden gelinkt aan (teveel) alcoholgebruik…
Maar geeft ook veel plezier, dat is met roken niet zo.
Roken gaf mij heel veel plezier. De lol van alcohol heb ik nooit ingezien. Wat ik wel gezien heb is dat alcohol heel veel ellende veroorzaakt voor mensen om je heen of mensen die je niet eens kent.
Gewoon snachts al de deur uit wieberen
Ik ben geen arts maar zoals ik het begrepen heb zorgt nicotine voor een verminderde afgifte van insuline en vermindert het hongergevoel / de eetlust.
Dat is natuurlijk wel een ingrijpende verandering als je stopt. Ik ben zelf in ieder geval meer gaan eten onmiddellijk na het stoppen. Inmiddels ben ik weer aan de nieuwe realiteit gewend en lukt het weer om gezond te eten.