Seizoen is weer over. Ik vertik het om buiten te gaan staan in de regen.
Laatste keer bij een sigaren event bij Hajenius had ik voor 2 sigaren bijna 2 meijer betaald. Zelfs voor mij doen iets te gortig.
Seizoen is weer over. Ik vertik het om buiten te gaan staan in de regen.
Laatste keer bij een sigaren event bij Hajenius had ik voor 2 sigaren bijna 2 meijer betaald. Zelfs voor mij doen iets te gortig.
Mijn sigaretten lagen op mijn nachtkastje, als de wekker ging eerst een peuk aansteken, dan de wekker uit.
Onder de douche met je kop buiten het douchegordijn je peuk oproken.
Dan aankleden en 2 bakken koffie naar binnen gieten…
:dizzy:
Op die rook apps kun je instellen hoeveel peuken er in een pakje zitten, wat een pakje kost en hoeveel je rookt.
Vul je prijs per gram in en hoeveel je naar binnen buffelt. Dan heb je een mooi overzicht. Moet je alleen even in je brein sigaretten voor grammen wisselen
Perfect!
Gewoon de ene afhankelijkheid inruilen voor een andere nl. horloges.
Daar heb je een horlogebandje voor hè!
Owja, mocht je bijnaam dysonator, schoffel, sneeuwschuiver, Boris de buffel of soortgelijk iets zijn, heb je binnen no time een Patek🤣
De PC afspraak staat!
Ook al rook ik niet, andere middelen ook niet, twee keer per maand alcohol, dat dan weer wel…We Gaan!!!
Triest Ferry. Dit verdien je niet.
In ieder geval alle succes gewenst.
Gefeliciteerd! En succes met het behoud van de gezondere levensstijl.
Eens in de twee weken een pakje shag, en al gestopt op het punt dat dat 8 ekkies was. Voor 208 Euro tabak + 34 Euro vloei en 3 Euro aan aanstekers kom ik uit 245 ballen.
Ik denk dat ik er van uit eten zou gaan, eerlijk gezegd.
Heel, heel erg af en toe koop ik nog eens een pakje, als ik een rondje ga poolen of zo, en dan doe ik weer twee maanden met die 20 gram, om uiteindelijk de rest weg te gooien. Misschien heb ik nooit genoeg gerookt om echt een afhankelijkheid te ontwikkelen.
Ik heb met een half jaar op en af stoppen al bijna een Tudor bij elkaar bespaard, ik verwacht na een jaar wel op een Submariner te zitten. Nu doorzetten want ik wil geen Tudor…
Ben zelf 52, en nooit gerookt . Wel vader, moeder en onlangs mijn zus kwijtgeraakt aan het roken
Gecondoleerd!
Goed voornemen, kappen met die sigaretten. Mijn tip: combineer het met sporten of beweging. Ga wandelen, fietsen, zwemmen whatever. Je zult merken dat je meer lucht krijgt. Ik ben jaren geleden gestopt omdat ik vrij fanatiek begon met hardlopen en merkte dat ik door minder te roken beter begon hard te lopen .
Succes!!
Ja, dat gaat ook hard.
De laaste met de koning om de pols…
Wat een mindfuck die gloeiende stokjes. Het voelt alsof ik afscheid neem van een goede maat en dat terwijl die mij juist al jaren bedriegt…
Ik geef notabene terugval preventie aan mensen met een harddrugs verslaving, maar toch is het zelf doen een heel ander verhaal dan een groepje een training geven. Ben benieuwd hoe de cravings gaan zijn.
Misschien eens zelf een leeg werkboek invullen van de training die ik geef .
Als je echt over het roken gaat nadenken. ( niet alleen intellectueel maar met je hele lijf ) dan ga je inzien dat roken eigenlijk gewoon nergens op slaat.
Ook een leuk truukje is om andere rokers te observeren, en dat op jezelf te reflecteren. ( spiegelen )
Nam Ochtends na me eerste koffie een 2ml gram nicotine kauwgom ( 2 weken lang)
Ging perfect ff de scherpe randjes eraf voor het begin
Die zooi geprobeerd toen ze een rookverbod op mijn werk invoerde zodat ik niet buiten het terrein in de regen hoefde te staan.
Ik kreeg er zwaar de hik van. Nee, ik doe het Cold Turkey. Binnen 48 uur is de nicotine volledig uit mijn systeem en gaat de worsteling met mijn eigen psyche maar vooral de ingesleten gewoonte beginnen.
Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen mijn volledig ochtend ritueel anders te gaan doen. Want anders koppel ik alles aan die peuk.
Meteen eten, douchen en tandenpoetsen. Koffie pas na een groot glas water.
De auto is al gepoetst. Aanstekers uit mijn sleutel kastje. We gaan ervoor.
Op de Mavo na m’n 3e sigaret gestopt. Volgens een medeleerling rookte ik niet goed en moest ik inhaleren en over de longen roken.
Gedaan en meteen gestopt om het nooit meer op te pakken
Roken is een genotmiddel net als een koek bij de koffie. Als ik dan elke x een koek opvreet als een ander een sigaret opsteekt verklaren ze je voor knettergek.
Die vent vreet zich de klaplazerus aan koekies! Nie goe snik, 20 sigaretten + per dag valt dan wel onder normaal gedrag.
Ook mijn plan