Laat je niet gek maken door
“adviesprijzen”!
Let vooral op aanbiedingen, bijvoorbeeld:
Laat je niet gek maken door
“adviesprijzen”!
Let vooral op aanbiedingen, bijvoorbeeld:
Volgens mij heb ik dat gevloek hier gehoord
Hangt natuurlijk ook een beetje van de breedte van je pols af.
Maar Certina heeft mooie en Maen (Nederlands) ook.
Certina heeft zelfs een titanium met je budget!
https://www.certina.com/nl/ds-action?f[1]=watch_gender%3A395&f[2]=watch_size%3A422
Succes met kiezen. @Vigilate laat je weten welke het geworden is ?
Klopt zeker.
Ik vind duikers interessant en heb er best wat gehad in deze prijsrange. De Citizen is de enige die is gebleven (en ook nooit weg gaat). Dus daarom mijn keus voor een duiker onder 1000 euro
Dan is natuurlijk een Seiko SPB14x een goede kandidaat!
Ik had 250 piek over. Maar zie ze nog voor 850 op chrono staan:
Beste duikertje wat ik ooit heb gehad.
Maar ik kan de Serica 5303 aanbevelen als je hem tweedehands ziet. Of de Yema Superman heritage 39. En de Baltic Aquascaphe.
Sterker nog, Baltic heeft veel duikers die ik zou overwegen. De dual crown is ook tof, bijvoorbeeld.
Die zijn voor mij allemaal comfortabel. De Squale 1521 is ook geweldig, maar ik heb hem weg gedaan omdat hij mij niet comfortabel zat.
Ik zie Squale regelmatig langskomen. De 1521 is inderdaad heel tof, maar ik kan maar niet wennen aan die geprinte plaat. In mijn ogen mist er echt iets.
Dan als suggestie voor @Vigilate, een Squale Onda. Toffer dan de normale 1521 want hele toffe opgelegde indices, mooie wijzerplaat en coole bezel insert
Yep. Die is heel vet.
Daarom heb ik 'm vorig jaar maar gekocht.
Anyways, Squale 1521, dus.
Ietske je budget… alhoewel 1200 is m.i. ook rond de 1000 uro.
Gaat voor een Oris Aquis date. Deze is dan reeeds verkocht, maar het laat zien dat je er wel eentje moet kunnen scoren voor die prijs of als je een scherpe onderhandelaar bent helemaal rond de 1k uit moet kunnen komen.
Ik heb zelf een Seiko Prospex SPB147J1. Wat mij betreft kun je voor rond de 1000 euro niks mooiers krijgen!
Als ‘Diver’ al in de naam zit én er is een legitieme divers heritage dan moet het wel een goede dive watch kandidaat zijn toch?
En makkelijk te scoren rond de 1K!
Ja het is een beetje een vraag waarop je alle kanten uit kunt.
Welke maat?
Voorkeur voor een bep merk, behalve de twee genoemde?
Kleurstelling?
Automaat of mag quartz ook?
Mag hommage ja/nee?
Voorkeur voor GMT ja/nee?
Zichtbodem ja/nee?
Etc.
Precies dit.
…en nu mogen ze alleen met duikcomputer omlaag.
Is Yema al genoemd?
10% korting lees ik.
Deze 2 heb ik nog niet voorbij zien komen.
Citizen NB6000 serie met de nieuwe 9051 caliber. Erg goed gemaakt! Super titanium en ISO gecertificeerd 200m duikhorloge
Ik heb de blauwe als het goed is snel binnen!