Doe mij niet na!

Zojuist geleerd dat je een horloge absoluut niet op een te kleine band moet dragen door mijn Casio duro te zien stuiteren op de WC vloer :frowning:

Het bandje was te smal maar hij zat wel op de originele springbars op een of andere manier kwam er echter kracht op het leren bandje die zo de springbar er uit schoof.

Gelukkig was het niet mijn skx maar ik was toch blij met dit horloge… Meer redenen voor een opvolger nu :no_mouth:

7 likes

Zie het als een les en een excuus om wat nieuws aan je collectie toe te voegen. :wink:

5 likes

Inderdaad vervelend. Koop maar gauw een nieuw horloge en laat het glas van deze vervangen. Dan ben je het vast weer gauw vergeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zonde :persevere: voortaan dus een Nato om je klok :relieved:

1 like

Dit ga ik je sowieso niet nadoen. Maar ik vind het wel lullig voor je. Als jij de maat zoekt van het glaasje, zoeken we samen een saffiertje in die maat en pers ik hem er wel voor je :v:

Dan kost het je alleen het glaasje en de verzendkosten heen en weer.

38 likes

Wauw super bedankt voor dit aanbod!
Ik had natuurlijk al een beetje gekeken naar de mogelijkheden om het glaasje te vervangen maar ik kan eigenlijk op maar een forum de maat van het glas vinden wat 32,7 mm moet zijn. Ik heb alleen totaal geen verstand van dit soort reparaties

2 likes

Kijk, dat is nog eens tof. Han for HF president. :ok_hand:

En ja, die afbeelding is echt behoorlijk gelijkend. Angstaanjagend gelijkend. Ik verslikte mij bijna in mijn couscous geitenkaas, toen ik in Google ‘bearded man with glasses’ intoetste en dit zoekresultaat kreeg. :joy:

19 likes

Topactie Han :+1::+1::+1: …enne ben jij dat echt op bovenstaande foto?? :arrow_up:

2 likes

Zonder horloge? Nee toch?

Hahahahaha nee man :joy: Mijn haar is wel net zo donker en mijn baard wat langer.

Ik ga wel gekleed de deur uit gelukkig.

5 likes

Dat en het Chinese petje zijn de enige twee dissonanten in dit geheel. :joy:

Je haar is korter maar je baard weer langer. Verder kan deze man zo als jouw stuntdouble de kroeg in. Haha, ik rol bijna van mijn Barcelona chair. Gauw een glaasje Laphroaig inschenken.

5 likes

Zout op Ide, jij bent een dissonant.

3 likes

De hele wijzerplaat is zelfs 180 graden gedraaid!

5 likes

Weet je zeker dat je geen overzeese tweelingbroer hebt? :thinking:

Ik bel Derk Bolt wel even.

afbeelding

2 likes

Ik ga vanavond wel even zoeken. Stuur maar een Pb’tje!

Nee. Hoe kun je zoiets zeker weten?

1 like

True. Al vinden mensen dat vreemd als je zoiets hardop zegt. Op verjaardagen word ik ook regelmatig vreemd aangekeken als ik op de vraag of ik kinderen heb, steevast antwoord: ‘niet dat ik weet’.

4 likes

:joy:

De statistiek zegt van wel, maar geen idee.

2 likes

Zo is het. Toch zal het je gebeuren. Dat er ineens zo’n Poolse vrouw aan de deur staat met een mini-Candide op de arm. :open_mouth:

4 likes

???