Doet een Guess horloge mee in de horlogewereld?

Ik neem aan dat je de Black en Decker hebt gepakt.

En haar aan de varkens hebt gevoerd?

@Eddio have a Snickers

3 likes

Ach is toch schattig. Ik zou willen dat ik daar nog van kon genieten. @Schoen en jij hebben mij versnobt.

3 likes

Jij bent geboren als een snob. Ik weet nog dat jij als baby geen Olvarit kreeg, maar gepureerde maaltijden van De Librije. Die je met een Rolex lepeltje werden gevoerd terwijl jij kirrend in je luier van Egyptisch katoen en mormelzijde (of hoe heet dat ook alweer) van je af - toen al - lag te schoppen. :upside_down_face:

7 likes

Nee hoor, ze had zelfs van tevoren overlegd. :smiley: En zij wist ook wel dat het horloge met grote waarschijnlijkheid retour zou gaan. Ik had het voor die twintig piek wel een leuk apparaat gevonden als de grote wijzer de chronowijzer was geweest.

Het toeval wil wel dat ze me zaterdag een ander cadeautje heeft gegeven. :laughing: Binnen ons sportclubje sta ik bekend als degene die tijdens de rust Snickers uit zijn sokken haalde en liet rondgaan voor wat extra energie, dus kon zij de straatverkoper die hiermee leurde niet negeren.

1 like

Dat krijg je met een Burberry mama die ook een snobbie was :nail_care:t2: . Alleen het beste was goed genoeg voor haar twee zoons.

Momme. En momme is de gewichtseenheid per vierkante meter. Vanaf 22 momme begint het echt lekker zacht aan te voelen op de huid.

3 likes

Je hebt ook nog Gshock van Casio. Alleen wel een beetje lullig dat je Gshock een val overleeft en jijzelf niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Net een kamerplantje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Er is een speciale plaats in de hel voor liefhebbers van Daniel Wellington. Daniel Wellington is het punt waarop ik snobistisch wordt. Als je een kind van 4 een horloge laat ontwerpen krijg je een Daniel Wellington. Bij Guess en Armani doen ze tenminste nog een beetje moeite om het een mooi design te geven.

1 like

Het zou best hetzelfde kunnen zijn. Gewoon geen venster in plaatsen vanwege esthetische redenen gebeurt ook wel es. En dan zit de schijf voor de datum er nog gewoon onder.

De subdial op 3 voor de 24 uur, doet mij juist weer vermoeden dat het om hetzelfde uurwerk gaat. Kweenie of dat een dag/nacht/military time, of GMT subdial is.

1 like

Dat vind ik in dit geval ook goed mogelijk. :slight_smile:

Bij het horloge van de Aldi was dat volgens mij de dag/nacht, daarom vind ik de foto van de Guess zo raar. :slight_smile:

2 likes

Nou,

Ik loop liever hier mee rond:

hqdefault

dan hiermee:

DW maakt in jouw ogen kinderhorloges, maar ze zijn simpel, elegant en ouderwets analoog.

Dat maakt me geen liefhebber per se, maar er is echt weinig mis met DW. Afgezien van het lifestyle gereutel van hun marketing afdeling, maar ja, dan kunnen we geen enkel horloge meer dragen.

3 likes

Trouwens, drie keer raden wat ik eens per 24 uur hoor klikken bij dit horloge?

Zwitserse Glycine, ETA / Sellita er in, maar nog wel met een datumschijf onder de plaat.

Ook dat is niet alleen bij modemerken zo.

2 likes

Ik denk dat je in de opmerking van @marnixmoed meer negativiteit leest dan hij bedoelde. :smiley:

Of ik in de jouwe. :laughing:

1 like

Niet! Echt?

1 like

Ach, het stoort me niet. Ik vind het wel een charmante nuk van het horloge. Maar het was eleganter geweest als ze een date-only uurwerk hadden genomen.

Jaweh. Zeker weh. :slight_smile:

1 like

Ik doelde erop dat ik denk dat hij geen waardeoordeel verbond aan wel-de-schijf-maar-niet-het-venster, terwijl ik in jouw opmerking denk te lezen dat je modemerken ā€˜verdedigt’ tegen zijn ā€˜sneer’. Jouw opmerking kan natuurlijk ook veel neutraler zijn dan dat ik hem lees. :wink: :slight_smile:

edit: In ieder geval vind ik het heel leuk dat je die Glycine laat zien want het is wel heel leuk illustratief. :hugs: :+1:

1 like

deel er maar een paar uit… ik zal hem ook eten :wink:

2 likes

Ze kunnen makkelijk zo een dag nacht schijfje voor een wijzer vervangen.

Dagschijf van een 2836 :smile:

Vals zo een weerspiegeling op de 3. Dacht even aan een dagschijf, maar die v n 2836 hoor je natuurlijk 2x klikken op een dag.

1 like

Dan mag je mij die AP geven :wink::shushing_face: