Ligt eraan waar ze vandaan komen maar ga ervanuit dat je dit snel te horen krijgt.
Hoe zit dat dan? Mogen dat soort dingen allemaal volgens het Nederlandse en EU recht?
Ging daar eigenlijk altijd al vanuit, is dat niet standaard zo dan?
Het hele merk doet me niks. Ik vind de horloges ook gewoon lelijk.
Duidelijk verhaal
Welk type? De Sub 200 of 300T of 1500T?
De 300t
@koekoek weet je wat wel vreselijk duur is. Ik heb navraag gedaan bij ze of ze nog het oude type rubber strap hadden maar helaas. Maar ze durven wel gewoon 440 euro te vragen voor de rubberen strap met doxa clasp die nu op de sub300t serie zit. Damn dat is veel geld voor een stukkie rubber.
Daar ging ik ook vanuit, de 200 vindt ik een te eenvoudig ontwerp
Garantie zit normaal gesproken op een product. Als je een Seiko of Rolex door verkoopt blijft de garantie gewoon de garantietermijn los van wie de bezitter is zolang je het pasje maar hebt.
Yes!!!
Die BOR bracelet is genieten kan ik je alvast verklappen.
Lekker, man! Wij ook!
Ja, ook al is de 200 wel een remake ik vindt de 300t toch de moeder!
300t is een remake, die 200 volgens mij niet.
Oh ik dacht toch afbeeldingen tegen te zijn gekomen van de oorspronkelijke 200ā¦
kan het mis hebben, mischien dat iemand hier dat weet. Maar die 300t is in ieder geval een reissue maar daar is niks mis mee, geweldige model.
Haha, dan moet je eens bij Patek Philippe gaan kijken. Wat zij durven te vragen voor een stukje rubber voor de Aquanaut bijvoorbeeld. Je schrikt je wezenloos.
Laat ons niet langer in spanningā¦