![]()
Ja klopt! Wel een limited edition!
Maar ik heb toch liever de Chrono 200 C Graph
Heel vet! Noem een andere duiker met sellita of inhouse uurwerk, met deze heritage onder dit bedrag in grade 5! Titanium…![]()
Als je de concurrentie bekijkt in deze prijsklasse (die is er niet, want titanium onder de 3500) of het moet een Sinn zijn.
Niet de heritage en looks van Doxa …
Soms komt er een limited Edition voorbij…
Maar ik heb gisteren deze nog om de pols gehad
Ohh, en dit is toch ook een duiker? Van Titanium.
Klopt, maar ik vind het design van de Doxa zo cool! Niets lijkt erop. Eigen smoel.
Zo cool dat ik op de knop heb gedrukt… incoming!
Fair enough… maar geen Doxa! Ik vind Squale leuk maar Doxa RETECOOL! ![]()
Gefeliciteerd met:tada:![]()
![]()
En Ja. Doxa is Cool! ![]()
Komt wel een mooie N.a post hoop ik ![]()
Thanks! Die komt er zeker! ![]()
Heerlijk die nieuwe Clive Custler. Maar grijs is niet bepaalt een Doxa kleur. Wat zou daar de bedoeling bij zijn?
De sub 300 blijft een echte new classic.
Ze lijken inspiratie te hebben gehaald uit een specifiek soort kaart. Als ik het mij goed herinner, was dat bij de vorige Cusssler ook het geval.
En daarbij is het ook héél erg mooi😁
En, als aanvulling: het grijs is de kleur van de grade 5 Titanium dial. Sandblasted welteverstaan. Neem aan dat hij dus verder niet gelakt is o.i.d. wel lekker stealth!
ik vind de 300Ti bijzonder mooi hoor.
Maar ik heb niks met Clive Custler ik kende de man ook niet als schrijver.
Voor mij is Doxa verbonden aan maar 1 man:
Jaques Coustau! Ademloos naar zijn documentaires gekeken in de jaren 80 en 90.
Echt Geweldig.
Tof! Ik vind het zelf één van de leukere releases van Doxa de laatste tijd ![]()
De nieuwe Cussler is ook erg mooi.
Ik heb ook best wel wat boeken van hem gelezen.
Zijn goed te doen.
Wat ik persoonlijk nog interessanter vind aan Cussler, is dat hij en zijn team 60 historische scheepswrakken terugvonden. Ik vind het een mooi stukje geschiedenis. Ik vind het vooral ook mooi dat het een titanium horloge is met een soort van sandwhich titanium dial. Echt een beetje anders.
Jaques Cousteau is natuurlijk een Legend!