Ja erg blij mee! Laatst een Doxa 300t gepast van een bekende. Erg gaaf! Toen kwam deze online deze week. Ik was verkocht! ![]()
Deze kleur stelling is inderdaad mooi
Maar begrijp ik nu goed dat jij op de knop voor de Limited Edition Clive Custler hebt gedrukt?
Want dat zou natuurlijk Übercool zijn als je er 1 te pakken krijgt!
Ik weet niet hoe Doxa dit doet, eerste komt eerste maalt of via lotterij.
In iedergeval ben zeer benieuwd naar zo’n uniek stuk.
Yes dat klopt!
Heb hem besteld via de website van Doxa, dus als het goed is kan ik hem eind deze week of begin volgende week verwachten.
Kijk er naar uit!
Denk dat ze gewoon beschikbaar zijn op de website totdat ze verkocht zijn. Ik heb hem direct de 15e besteld en betaald.
Heel verleidelijk…
Ze staan “leverbaar binnen 10 dagen” dus nog niet uitverkocht denk ik. Hopelijk zijn ze snel weg, dan kan een mens niet beginnen twijfelen ![]()
Doen🤪
Hahahah bij twijfel: Doen!
Nog niet aangedurfd de 600T, maar het is ook echt een kanon! Mooi op die band waar komt hij vandaan?
Ben nog aan het zoeken naar een band met een deployment clasp.
Deze heb ik nu maar ik prefereer de
“Omega clasp”
Overweeg het wel, maar nog nooit een Doxa gepast. Nu op vakantie, over een weekje in Innsbruck. Daar schijn ik te kunnen passen.
Krast die zo makkelijk? Of accidentje gehad?
Ik heb een aantal weken geleden een Doxa 300t gepast van een bekende, met het vlakke glas en die maakte behoorlijk indruk. Erg fraai horloge.
Draagt compact gezien de 45mm lug to lug.
Ik ben niet echt een ballerina in mijn bewegingen.
Meestal loop ik rechtdoor en is iedereen en alles geboren of gemaakt om mij in de weg te lopen. ![]()
![]()
Band heb ik volgens mij van @louis overgenomen. Deze 600t was mijn eerste Zwitser en mijn eerste Duiker. Nog steeds verliefd op ![]()
Dit was mijn eerste Doxa, het merk stond hoog op mijn wishlist. Mijn Grailwatch was en is nog steeds de Omega Speedmaster professional. Die mocht ik in 2021 aan mijn collectie toevoegen. Tot op heden het horloge waar ik het meeste werk en effort voor moetst doen.Ik moet flink sparen om zo’n waardevol horloge te kopen. Voor de volgende grote aankoop zal het de nieuwe Doxa Chronograaf 200 T graph worden.
Het zal weer een mooie reis worden ik wens jullie een mooie avond!
Mijn Instagram