dreski

Vanmorgen even naar Amsterdam gereden voor m’n laatste aanwinst. Goede afspraken met @dreski gemaakt en een vlotte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gisteren een deal gemaakt in de portiek van het flatgebouw waar Dreski woont. Ik heb zijn Armida overgenomen en zo bijgedragen aan zijn Tag Heuer. Aardige vent en een ervaring die voor herhaling vatbaar is!

Hamilton overgenomen van @dreski. Alles prima en vlot geregeld. André bedankt :+1:

Phoibos overgenomen van André 
Heel gaaf horloge in topstaat! Zaakje snel geregeld en netjes verpakt thuisbezorgd! André bedankt :blush: ( @dreski )

SKX013 van @dreski. Top! Ik kan er weinig anders over zeggen. :+1:

Seagull overgenomen van André @dreski, super deal, leuke banden erbij, vriendelijke man en heldere communicatie! :blush:

Citizen NY0040-17LE Van André @dreski overgenomen. Was zo attent om te reageren op een gezocht bericht. Snelle communicatie en verzending. Keurig verpakt en het horloge zoals omschreven. Bedankt André, super!
Vriendelijke groet, Bertjan

Leuke Marc & Sons overgenomen van André.
Goede communicatie, Snel verzonden en goed verpakt. Een aanrader om zaken mee te doen !

Horloge overgenomen van Andre. Prima verlopen en zeer goed verpakt verzonden.

Net een heel fijne deal afgesloten met @dreski. Laat ik het zo zeggen: het verbaast mij niets dat hierboven al 78 positieve berichten staan! Hulde!

Net een leuke flieger gekocht van @dreski,
communicatie verliep vlot, zending was top en het horloge is zoals beschreven.
:star2::star2::star2::star2::star2:

Dinsdag besloten de Bulova van @dreski over te nemen en vandaag al om de pols! Fijne directe communicatie en bombproof verpakt, in recordtijd, thuis bezorgd.
Horloge is zoals beschreven, in nieuwstaat :+1:

Blauwe Omega SMPc 2017 versie overgenomen en bij Dreski thuis opgehaald.

Extreem nauwkeurige horloge liefhebber -net als ik- en het geheel exact volgens omschrijving.

Hierbij nog een extra veer!
En daarmee beëindig ik positieve review no. 81!! :slightly_smiling_face:

Glycine ontvangen van @dreski.
Super snelle communicatie en perfect verzonden.
Aanrader👍

1 like

Mooie G-shock opgehaald bij André aka @dreski . Fijne communicatie en alles zoals beschreven, eigenlijk beter want splinter nieuwe G-shock feitelijk. Top!

1 like

Vandaag een Citizen ontvangen van @dreski
Het horloge werd na betalen vrijwel direct verzonden en verkeert in nieuwstaat zoals beschreven.
Vriendelijk contact en zeker een aanrader.

Heel mooie Orient gekocht bij @dreski ,horloge was zoals beschreven echt nog als nieuw .
Helaas was de kleur mij toch iets te heftig (maar daar kon Dreski niets aan doen :wink: )
dus horloge weer door geflipperd .

Horloge terug verkocht aan @dreski veel plezier met de Marc&Sons :wink:

1 like

Mooie Duro gekocht van @dreski snelle verzending, duidelijke communicatie.

Super!

Horloge van @dreski overgenomen. Vlotte deal en snel verzonden, dus top :smile: :+1: