Dresswatch, Dresser, Pakhorloge, Costuumklok

Je mag de NEO altijd eens komen passen. Ik verkoop 'm echter niet.:innocent:

1 like

Ik ben al 3 jaar zeer tevreden met deze Nomos Tangomat. De geblauwde wijzers houden het fris en de dikte is slechts 8mm.

9 likes

Schitterend die eerste Constellation !
Moet je wel een beetje geluk mee hebben.
Nomos blijft ook heeeeel mooi.
Meistersinger ook.

1 like

Beste collectie trouwens Vincent !

1 like

Ja die eerste constellation is hier ook de favoriet. De bezel is van witgoud en hij heeft een linnen dial. Die combi maakt hem prachtig. Bij vintage constellations moet je je sowieso goed inlezen om er zeker van te zijn dat je een goede koopt. Het zijn in mijn optiek echter wel top dressers! Er is op internet ergens een hele informatieve site over constellations.

Dan ben je geen advocaat in Amsterdam. Ik zie menig advocaat daar met een protserige Breitling of andere overmaatse klok rondlopen. Ook die met uurtarief van EUR 400 plus.

2 likes


Dit zijn mijn horloges die het meest dresswatch zijn.
De 1963 vooral ook door zijn klassieke looks.
Mvg. Bertjan

3 likes

Dat zegt ik! Gam…eh Constellation dus!!
Alternatief: bloedmooie Seamaster de Ville op alligator of kroko. :smirk:

En geef het volk gewoon die Nomos, Junghans, Seiko, Hamilton, Tissot, Chinese Zeemeeuw1963 replica’s en andere stijlloze meuk klokjes! :sunglasses:

At your service: case closed lieve mensen!

2 likes

O dus ik moet hem maar beter weg doen dan…

Als bankmedewerker moet jeje sowieso diep schamen en zo’n ordinaire Omega Speedy getuigt vooral van de kapitalistische graaicultuur die dit hardwerkende land bijna tenonder heeft doen gaan. :smirk:

In uw specifieke geval volstaat een Vostok Kommandirskie of Casio W-201 meneer Robin!

6 likes

Als bankmedewerker moet je je sowieso schamen. punt.

4 likes

Zo


Klaar weer

3 likes

Weet je wat pas mooi onder een pak staat? Of onder een polo. Een T-shirt. Wetsuit. Badjas. Trui. Smoking

2 likes

@mr_brakke

Heb je een foto van de Pontiac?
Lijkt mij juist perfect voor de job.

Ja prachtig hoor!

Ik ben sowieso nergens advocaat en als je als advocaat een breitling wil dragen moet je het gewoon doen. Ik zou geen zaken met je doen. Er zit ook een verschil tussen een costuum of een rapperscostuum. Die laatste past ook goed bij een Breitling. Zou ook nooit een Breitling willen hebben of dragen. Ik vind ze gewoon too much.

1 like

Deze ook?

2 likes

Kijk eens bij Union Glasshutte, prachtige horloges met leuke complicaties.

Groeten
Rutger

Die is wel mooi inderdaad. Hangt ook van de maat af voor mij. Ik ben geen Breitling kenner en ken ook niet alles wat zij hebben. Wellicht hebben ze modellen en maten die mij wel aan staan. De horloges die ik van ze ken vind ik niet mooi. Te opvallend en helaas trekt dat ook vaqk een bepaald publiek die graag op willen vallen. Ieder zijn smaak en zijn keus. En laat ik mijn uitspraak aanpassen. Ik denk niet dat ik ooit een Breitling zal kopen. Je weet het tenslotte nooit, vooralsnog is er weinig wat me kan bekoren.

1 like

Dit zijn nou horloges die ik prima vind passen bij dit beroep. Prachtige horloges met een klasse uitstraling en dat vind ik een deel van de professionaliteit. De manier van jezelf presenteren ¡s daar wat mij betreft onderdeel van. Het zegt verder helemaal niks over de kennis of kunde van de persoon.

1 like