Weet niet hoe ver de Topic starter inmiddels is met deze aankoop, maar een betaalverzoek zegt inderdaad niets over de betrouwbaarheid. Ben recent ook opgelicht op marktplaats. Communicatie ging soepel totdat ik het betaalverzoek had verwerkt. Daarna bleef het stil. Na meerdere indringende verzoeken van mijn kant werd het account (2jaar actief) verwijderd. Marktplaats doet niets en het bankrekeningnummer wat op je afschrift staat is een algemeen nummer van de partij die de betalingen afhandelt. Aangifte gedaan, maar hier ga ik nooit meer iets van horen.
Je neemt me de woorden uit de mond👍 dus daarom enkel paypal of face to face (indien mogelijk)
Voor de moment is de storting gebeurt,nu afwachten wanneer het geld bij verkoper op de rekening staat en dan verzending.
Ben benieuwd
Ik zou het voor geen fluit vertrouwen, maar goed. Raar verhaal. Mét marktplaats kun je gewoon gelijk oversteken doen en dan is hij zeker van zijn geld.
Gelijk oversteken zijn de meningen ook verdeeld over, lege pakketjes en mp betaald gewoon.
Klopt , maar dat zou voor de verkoper ( die nu het probleem maakt) gunstig uitvallen. Dus dat snap ik niet.
Mooi.
Want? Die draait misschien nog wel beter
En is ie al verzonden? Zou nu inmiddels al gedaan moeten zijn toch? Geld is binnen een dag overgeschreven tegenwoordig.
Misschien wel, misschien niet.
Ook België - Nederland?
Ohja, België
Hahahaha ja vanuit Belgie duurt het altijd iets langer.
Dat denk je maar dat dit alles vlug zal gaan,een dergelijke overschrijving kan gemakkelijk een 3 tal werkdagen duren hoor.Zelfs een brief per post kan een week duren van NL naar B en omgekeerd idem.Al deze traagheid is meer regel dan uitzondering.
Dat verwacht ik ook, vandaar het ? (vraagteken).
Heb begrepen dat de banken daar zelfs geld mee verdienen. Door te speculeren in de tussentijd?
Altijd blij als ik dit lees, hoe meer kans er voor de rest is op de serieuze schatten die er wel te vinden zijn op marktplaats.
FF Update,zojuist mogen ontvangen de verwachte ocean black premium.
Af en toe moet je vertrouwen hebben.
Frank.
Ik was er niet bang voor dat je het horloge niet zou ontvangen😉
Geniet van de steinhart
Heb je dat ook al doorgegeven aan de verkoper …
… fijn dat het goed gegaan is!
Veel draagplezier!
Yes! Fijn dat het goed is gegaan. Faith in humanity restored