Duiker op leer, anyone? Monster op leer, zelfs...

Ik wilde mijn monster wel eens op leer hebben. Helaas maar 20mm lug width en een 20mm bandje ziet er wel erg dunnetjes uit op zo’n monster. Dus om te beginnen maar eens een cheapo 24mm bandje op Ebay besteld en volgens deze methode de hoekjes eruit gesneden.
Eigenlijk best tevreden met het resultaat en de kwaliteit van het cheapo bandje valt ook best mee.

17 likes

Niks mis mee toch? :+1:t3:

1 like

Vond ik ook. Er moet trouwens nog wel een gaatje bij, hij zit iets te los.

Hier ook op leer :+1:

6 likes

6 likes

Superstrak resultaat :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

Fraai hoor!

Ehm… te los? Ben ik de enige die 'm lekker los om de pols heeft?
Vind het altijd wel fijn als m’n hand nog wat bloed krijgt, en heb daarnaast al een paar keer een pin/bandje gesloopt door bijvoorbeeld iets zwaars op te pakken met de klok net te strak…

1 like

Niks mis met duikers op leer. En ook bij mij niet te strak.

19 likes

Op de foto lijkt ie strakker dan hij is. En ik hou er niet van als het horloge teveel kan bewegen om de pols.


Leer…lekker

11 likes

Ik ook af en toe mijn 6105 op leer met uitgesneden hoekjes. 22mm breed, maar 19mm bij de lugs:

3 likes

Staat hem goed hoor. Goed opgelost met de bredere band. Heb zelf ook leer en suède onderweg voor m’n duiker.
Edit: leuke tutorial👌🏼

1 like

Mocht je serieuze plaatjes willen zien, mensen zijn je al voor gegaan.

3 likes

In Huize Klokkengek zijn er geen duikers op leer.:sunglasses::+1:

5 likes

Dikwijls past het niet echt, maar bij een Monster gaat het verrassend goed samen. Heb vroeger ook een gehad op een prachtig Ko bandje :blush: het blijft een leuk ding eigenlijk, als ik de foto’s terug bekijk!

3 likes

De Seamaster leent zich in mijn optiek niet zo goed voor een lerenband. Ik heb nu even deze groene band erop gezet en vind dat nog wel gaan. Wat vinden jullie?

3 likes

Staat goed hoor…

1 like

Ik zie geen foto… Maar dat kan aan de filtering hier liggen.

3 likes

Ja, nu wel. Ik vind dit best kunnen, misschien is dezelfde soort band in donkergrijs ook mooi?

2 likes