DUMET Opzetwerkbankje (ontwikkelingstopic)

Zelfs Alexis Texas werkt de boel nog sneller af. :joy:

5 likes

Dan moet je je dag wat efficiƫnter indelen.

Het kan mij oprecht niet schelen of je 3 of 13 uur op een dag werkt. Vrijheid blijheid. Maar als je een opleverdatum afspreekt, heb je je daar aan te houden.

7 likes

Dat hoor je mij niet zeggen, en ik zal ook de laatste zijn om te lopen zeuren dat er iets niet op tijd geleverd wordt. Maar ik herken een patroon wat zich begint te ontvouwen.

2 likes

Maar dat hoort niet in DIT topicā€¦ hier gaat het niet over de straptools, maar over de opzet werkbankjesā€¦

en het moge toch zo zoetjes aan als bekend verondersteld worden dat ik te lang heb moeten wachten op de inzetjesā€¦ en ik weet momenteel niet wanneer de rest komtā€¦
voor zulke dingen ben ik afhankelijk van toeleveranciersā€¦

Wat de opzetwerkbankjes betreftā€¦ ik weet hoeveel levertijd de toeleveranciers normaliter hebben voor de delen die ik daarvoor nodig hebā€¦ daar heb ik me in 't verleden al eens mee in de voet geschoten, dat gebeurt me bij die leveranciers niet meerā€¦ ik ben ook overgestapt naar een andere leverancier voor de framedelen, omdat die dichtbij zit, en ik de spullen kan ophalen als dat zo uitkomt

produceren is een procesā€¦ en alles moet kloppen in dat proces omā€™t soepeltjes te laten verlopenā€¦

1 like

Maar als de tools zĆØlf klaar waren geweest, was het toch enkel een kwestie geweest van inschroeven en hop & de deur uit?

2 likes

Ik kan om 11 uur wel tegen de bilnaad van mijn vriendin aan liggen, maar ik denk als ik om 7:30 aan het werken ben dat jij nog met 1 oor op je kussen ligt.

7 likes

Maar als consument kijk je toch naar de output, niet de input? Dat zal me worst zijn.

6 likes

Als t een mooie vriendin is ben ik meer geĆÆnteresseerd in dr billen dan t werk van dr vriend.

:angel:

7 likes

Ik of ze in een mooie microkini van me past.

Microkini op maxibody is niet mijn kop thee.

5 likes

Inmiddels is het tooltje binnen (zie link below), het ontwikkel topic is gesloten, degenen die er bezwaar tegen maakten kunnen opgelucht adem halen! :muscle::+1:

Ik hoop dat dit net zoā€™n mooie reis wordt, leerzaam, interessant en met een bijzonder mooi product als resultaat.

2 likes

Zelf al ettelijke jaren met periodes naar zoā€™n opzetwerkbankje op zoek geweest.

Ondanks vaak prijzige listings is het quasi onmogelijk om kwaliteit in te schatten van beschikbare modellen online, en enige leveranciers die ik kon vinden leveren bovendien niet naar BE/NL. Gevolg: uiteindelijk op dit forum niet al te lang geleden een volwaardige tafel aangeschaft.

Erg goed topic dus en wellicht voor velen hier interessant, ik volg alvast met veel aandacht de verdere ontwikkelingen :slight_smile:

Jij hebt zeker geen tooltje besteld? :joy:

2 likes

Jij hebt makkelijk pratenā€¦ :joy:ā€¦ de jouwe heb je alā€¦

Maar inderdaadā€¦ momenteel geen tijd voor andere dingenā€¦

1 like

En vaak gebruikt al. Topding! :ok_hand:

1 like

Beetje storm in een glas water, als je het mij vraagt :slight_smile:

Materiaal is besteldā€¦ dat was in een kwartiertje uitgezochtā€¦ even de stuklijst in Excel geopend, zodat ik de bestelde items ā€œaf kon vinkenā€ door ze een kleurtje te gevenā€¦ alles is groen, materiaal komt op korte termijn hierheenā€¦ zodat we binnenkort kunnen gaan bouwen.
Half Januari is er weer een Rikketik, en dan moet ik toch wel zoā€™n bankje bij me hebben.
Ik ga binnenkort ook in de webshop zettenā€¦

2 likes

Die waarschijnlijk ook (weer) niet doorgaat ivm omicron.

4 likes

Dat zal me eerlijk gezegd jeukenā€¦ :rofl:

Gaat het door, dan sta ik daar, gaat het niet door, dan heb ik in elk geval zoā€™n werkbankje klaar, kan ik em in de webshop gooien, en als mensen er belangstelling voor hebben,: ā€œWolkom in FryslĆ¢n, de kofje stjiet klear, DĆ»mke dā€™r bij?ā€

'k zal dan alleen wat meer moeite moeten doen om 't ding onder de aandacht te brengenā€¦ misschien moet ik er dan maar eens een advertentie in een tijdschrift tegenaan gooienā€¦

3 likes

Als het wel doorgaat, kom je er dit keer sowieso niet in :wink:

2 likes