Dure en goedkope segment

:laughing:

Of een zin zonder hoofdletter beginnen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik dacht dat die keten vernoemd was naar de verrichtingen van Jan van Speijk in 1831.

Ik had van A.S. Watson niet zoveel moeten verwachten. :slight_smile: Het genante? Het is een klantje van me.

2 likes

Jij houdt van echt pittig eten zeker?

1 like

Nee, het citaat dat ik afmaakte begon met een hoofdletter.

2 likes

Jazeker wel! Ik heb net even m’n lunch op zitten eten, vandaag gestoomde Koreaanse dumplings met pittige (dwz tering hete) saus van eigen makelij. De saus. Niet de dumplings. :slight_smile: Die zijn Koreaans.

2 likes

Zonder lont iig.
:wink:

1 like

Dan moet me van het hart dat “Geloof me, ze zijn er die Kruidvat verkeerd spellen?” zeker geen mooie zin is. Of hij bovendien grammaticaal correct is waag ik ook nog te betwijfelen.

Het vraagteken had beter weggelaten kunnen worden.

Boefje. :slight_smile: Maar voorruit, je zag 'm op tijd. Ik was al op zoek naar een foto van een groep teken die er verward uit zagen.

2 likes

Ja, ik had weer eens een zin omgegooid en was daarbij iets vergeten…

:rofl::joy: Geweldig

Vooruit maar weer, het is je vergeven. :wink:

1 like

Vraag aan de grammatica- en spellingsnazi’s alhier: is het reageren op dit soort taalgerelateerde zaken het prerogatief van trustlevel-3 leden? Toen ik (trustlevel-1) onlangs een lid voorzichtig op iets dergelijks wees werd er toch een partij boos gereageerd, met onder andere de term spellingnazi, die, voor zover ik daarna begreep uit een aantal adhesiebetuigingen, wel als geuzennaam gezien wordt…

1 like

Spellingnasi met heete zaus

2 likes

Staatsrechtelijk gezien behoort dit privilege aan een Rolex-bezitter toe…

Met andere woorden: Nee, de een kan het nu eenmaal beter hebben dan de ander. Wel is het voordeel van -2 en -3 dat je je eigen foutjes kan corrigeren. En vaak is het wel een kwestie van ‘wie de bal kaatst…’, ook in dit explosieve geval.

Het is dan ook een anglicisme😁.

Als in de beroemde monoloog:

There are those who believe that life here began out there, far across the universe, with tribes of humans who may have been the forefathers of the Egyptians, or the Toltecs, or the Mayans. They may have been the architects of the great pyramids, or the lost civilizations of Lemuria or Atlantis. Some believe that there may yet be brothers of man who even now fight to survive far, far away, amongst the stars.

1 like

Ftfy!

:sunglasses::+1:

Kun je nagaan als @Tijdhandel die nooit verkocht had… dan was het zijn goedkoopste horloge geweest. :joy:

3 likes

How can I make this about me.

Is dit nou het duurdere of het goedkopere segment? Want dat haal ik niet echt uit je post.

Je post zou wel heel goed tot zijn recht komen in ‘wat dragen we vandaag’ topic :joy:

Het zit je hoog he?

Laat het los. Taalnazi is gewoon een topic. Daar hangt vrijwel geen lading aan, en zeker niet de lading die je suggereert dat er aan hangt. Zie het als de Soup Nazi uit Seinfeld.

tumblr_e5d19b1ef76b46cd0225ef6b9c438cbb_dd9fbecd_400

Natuurlijk zijn er hier leden die fan zijn van Argvmentvm ab Avctoritate, maar dat laat onverlet dat je gewoon lekker mag zeggen wat je wilt behoudens je verplichting jegens de forumregels en de smaak der moderatoren.

En, zoals altijd: C’est le ton qui fait la chanson.

quote Erich von Däniken too much. Of? Is dat van die man? Het had zo maar kunnen zijn.

2 likes