Duur horloge op kantoor

Yeps, er wordt weinig ge-, of veroordeeld vind ik, mijn ervaring is dat of ik nu mijn Winner met Tong-Ji uurwerk van eur. 14,70, een mooie Rus of iets van een gerenommeerd Zwitsers merk de reacties altijd leuk zijn!

1 like

Je doelt hier op “geestverruimende drugs” :wink:

1 like

als je kijkt hoeveel likes je krijgt in het wat draag je vandaag topic met een Rolex tov een Seiko valt dat best hoor :wink:

1 like

Allemaal afgunstlikes.

4 likes

Mijn buurman heeft verdomd groen gras :grimacing:

1 like

Weet je zeker dat het niet het nieuwe kapsel van de buurvrouw is?

4 likes

Haha check :stuck_out_tongue:

Kun je nagaan. .13 likes op een zelf in mekaar geknutseld horloge. …daar heb ik geen rolex voor nodig. …:joy:

2 likes

Jammer

@watchbel
Ik denk niet dat de baas het leuk vindt als je de halve dag
naar je horloge zit te kijken :wink:
En als de jongens van de vloer het door krijgen…van een reputatie
kom je niet zomaar af.
U bent dus gewaarschuwd :smile:

Grt.

al je subtiele -edoch juiste- correcties op het (grammaticaal) zeer droevige startbericht waren misschien allemaal iets TE subtiel ?

1 like

Ik zou as ik jouw was gewoon een mooie dure horloge kopen!

En niks aantreken van kollegas op kantoor.

De Submariner is een heel goed verkochte horloge, en dat is niet voor niks t is gewoon een echte top horloge.

Groeten,

Noel.

1 like

Tuurlijk. Ik heb zowel Steinhart en Seiko, en krijg daar net zo veel opmerkingen over als dat ik mijn Sub date draag ( toch een erg herkenbaar horloge), nl geen enkele !!
De enige mensen die opmerkingen/complimenten maken zijn personeelsleden van Juweliers.
99,5% van de mensen (buiten horlogefora) hebben geen idee, en geen interesse.
Dus gewoon lekker kopen en dragen wat je wil

1 like

Zag laatst een meisje van de bediening met SND in een chinees restaurant in Den Haag.

Dus waarom Jij niet??

Weet je zeker dat het een Chinees restaurant was? :wink:

1 like

Net als Turkse snackbar met een AMG voor de deur toch? :wink:

1 like

Mist een ‘h’ hè?.

1 like

Zolang je niet “ik heb een Rolex” op je voorhoofd schrijft, zal waarschijnlijk niemand het zelfs opmerken. En met die ene die het wel opmerkt kan je dan nog een leuke babbel doen over DE hobby. Dus gewoon dragen en doorgaan met wat je aan het doen bent.

Een paar Tudors dragen vind ik dan weer wel teveel van het goede…

1 like

Ik zie geen probleem. Zoals gezegd de gemiddelde collega ziet echt geen waarde in een horloge. De collega die hem wel herkent kan het alleen maar waarderen.

Zelfde met klanten in mijn geval, niemand merkt het op en die ene die het wel ziet is enthousiast en heeft zelf ook een duur klokje op de pols :slight_smile: