Duur horloge op kantoor

Een tegelijk

ik draag al jaren ‘dure’ klokjes, echt geloof me, het grote gros mensen om je heen zien het echt niet.
Tenminste of je moet ermee lopen poggen.

Ik zal het bovenstaande even samenvatten en omzetten tot een conclusie. “Dragen die handel”!
Geniet van wat je hebt.

3 likes

Idd, draag het gewoon. We werken allemaal hard en hebben veel moeten geven, leren etc. Om te komen waar we zitten. Eigenlijk zouden we allen een patek moeten kunnen dragen.

1 like

Nee, dank je…

Wa’s da dan?

poggen is opsgeppen.

3 likes

Ik zou me over de prijs geen zorgen maken, meer over het totaal plaatje
zodra ik een of andere paljas boven me zou krijgen met een dure bling bling klok
en afzichtelijke dure slangenleren puntschoenen en een dure paarse stropdas
dan zou hij geen leven hebben,
zodra er een joviale vent / dame in casual kleding met een “duur” klokje de lakens uitdeelt dan zou ik de keuze alleen maar waarderen.
(hoewel Een Rolex me verder gestolen kan worden maar smaken verschillen.)

1 like

Wat is er mis met slangenleren puntschoenen?

Helemaal niets.

En daar past deze mooi bij:

2 likes

Past wel mooi bij m’n jas…

4 likes

Sjonge jonge, hoezo bekrompen van geest…
Zeker nog erg jong en onervaren…?

Misschien niks, maar ik ben nu eenmaal een misantroop

Des te meer reden om ze zelf eens te proberen :grin:

Ik werk in de metaal. Elke ochtend trek ik in de kleedkamer een slechtzittend donker-rood apenpakkie aan, met afgetrapte veiligheidsschoenen. Het onderstaande paar iets minder treurige schoenen werd met verwondering ontvangen - men wilde de prijs weten. WAAAT? Yep, zoveel. Twee paar van Bommels ongeveer. Maar hoe zit het met die smartphone van jullie, die elke twee jaar opnieuw aangeschaft wordt, “a raison de” pakweg 700 euro? O, dat kan dan weer wel. En die Hayabusa. En die twee auto’s. En die jaarlijkse vakantie naar Thailand.

Ik heb geen smartphone. En geen tweede auto meer. Einde discussie lijkt me. :slight_smile:

9 likes

Mooie set schoenen. Ben zelf nog erg van de van Bommels.

2 likes

Ja, dan kun je ook wat vaker een paar kopen… :wink: Derde paar C&J in huis op het moment, allemaal op de 341 leest - die zit me alsof het maatwerk is. Ze hebben iets van 30 verschillende leesten bij C&J. De andere twee paar zijn al meerdere jaren oud, een paar is nu terug naar Northampton voor volledige verzoling; en het fixen van een scheurtje in het binnenwerk.

1 like

Ik wacht nog even met een paar C&J. Eerst maar even kijken hoe dit soort schoenen zich houden in de Tropen.

Ik koop ze wel altijd met Dainite zolen, rubber rmet noppen. De purist mag er van gruwen; maar ik moet er wel gewoon mee de straat op kunnen, weer of geen weer.

In de tropen wordt het tricky met de levensverwachting denk ik. Canvas schijnt 't het langst vol te houden daar.

Ik draag liefst suede. Ik ga maar kijken komend jaar hoe dat zich staande houd met goede verzorging. Ze staan in principe deel van de tijd in een ge-aircode ruimte. Misschien scheelt dat.