Duurste horloge dat je ooit in handen hebt gehad?

Aaaaa, diegene die niet getagd wenst te worden? Had die niet een exemplaar gevonden die in nog betere staat was?

Lijkt mij ook sterk

1 like

Zeker wel hoor, ook list prijzen zijn flink gestegen. 10 jaar is echt een lange periode.

Ik vermoed dat dit de twee duurste horloges zijn die ik ooit heb vastgehouden.

Geen idee wat ze waard zijn nu, maar vermoed erg veel.

7 likes

Ik Forsey dat ze niet te Greubel worden gegooid nee.

12 likes

Dat is in mijn geval niet te lastig :innocent:

8 likes

Laatst eentje die precies zo duur was als de gemiddelde Nederlandse huizenprijs.

1 like

Bell & Ross

https://www.bellross.com/us/en-gb/brx1-skeleton-tourbillon-saphir-black

Vast duur maar goedkoper :wink:

Issey Miyake

1 like

AP: Royal Oak waarde ongeveer € 150.000. Duurder dan mijn eerste huis (ja zo oud ben ik al)

AP Oak

2 likes

Ik bedoel natuurlijk dan de enige van invicta die ik tegen kom.

Deze is zeer gaaf! Het lijkt in ieder geval al wat meer op een horloge dan die Jacob &Co.

Bij deze Issey Miyake is wel een heel extreem geval van een boxed sapphire crystal. :joy:

Heel gaaf ding! Deze hoop ik ooit nog in het echt te zien. Waar heb je deze om gehad als ik vragen mag?

1 like

Die Marvel AP is voor $6.9 miljoen gegaan

1 like

Dat was toen op uitnodiging van Schaap en Citroen in Amsterdam. Aangezien een Lange mijn droom horloge is meteen op de uitnodiging in gegaan :grin:

Duurste zijn mijn Lange 1815 chrono en recent een vintage Daytona. Waardes voor allebei tussen de 50-60 duizend op dit moment?

1 like

Ligt het aan mij, of zijn die peperdure horloges vrijwel allemaal extreem lelijk?

13 likes

Nee en ja

1 like

Laten we het er maar op houden dat ze vaak lelijk zijn maar wel mooi gemaakt.

2 likes

Als die van AVW komt heb ik die ook in mijn handen gehad, schitterend ding

Zo en ook gelijk de lelijkste. :wink:

Tsja wat is lelijk en wat is duur?

Ik vind hublot echt fugly. Eigenlijk ongeacht t model. Maar een Zeitwerk dan wel weer :drooling_face:

Als ze die in max 39 mm zouden maken en ik de loterij zou winnen dan zou ik t wel weten :wink:

Ot

Toen ik de bb58 kocht bij Gassan heb ik ook een Greubel en Forsey om de pols gehad. Helaas geen foto gemaakt. List een paar ton…. :scream: