de "o"
de "r"
de "a"
en de “i”
Directeur, management team, geef t een naam.
Aardige man zonder poeha die trots is op zn horloge.
( heb trouwens nooit geschreven dat hij algemeen directeur is, ik schreef directeur, tegenwoordig heet dat manager. 30 jaar terug kenden We die term nog niet dus was je gewoon directeur)
Tegenwoordig heet dat nog steeds directeur hoor. Om precies te zijn in het geval diegene jullie het over hebben “directeur customer success” jaja, ze verzinnen mooie titels op de van de Beekstraat. oh enne EJ is gewoon de manager, weliswaar de general manager maar toch.
Ze hebben beide hetzelfde duurste horloge in handen gehad?
Deze, dus letterlijk in mijn handen. De Patek Philippe 5213 perpetual minuterepeater…
Retail pakweg €600K. Als je hem al kan vinden…
Leuk speeltje
Had #RainerB er niet ook zo een?
En nog wat perpetuals enz in Pt 950.
Mooi en fijn dat jullie allemaal mensen kennen en zo hoor, maar weinig kies naar mijn mening om deze mensen hier zo’n beetje met naam en toenaam te noemen.
Google ook even op “Management Team Microsoft Nederland”…
Ik weet niet wat je daarmee wilt zeggen, maar je begrijpt mijn punt niet denk ik.
Klopt, ik begrijp je punt niet. Maar dat hoeft ook niet, ik heb namelijk geen naam genoemd. Ik heb wel even gekeken bij Microsoft (via Google, openbare info dus), ben nou eenmaal een nieuwsgierig ventje…
met twee gehaktballen onder zijn armen?
Als ik dit zware geweld zie… durf ik bijna niet te vertellen wat mijn duurste horloge is, wat ik ooit in mijn handen vast gehad hebt .
Het waren in ieder geval mijn eigen horloges, als startende liefhebber heb ik nog geen zwaar geschut in mijn handen gehad. Ik denk dat de duurste een Seiko SBDC051 is geweest.
Toen ik net begon dacht ik zo’n bedrag uit te geven. Nu (al ben ik nog steeds pas net begonnen) zit ik alweer te kijken naar horloges die retail het dubbele moeten kosten. Dit forum heeft een slechte invloed op mij .
Maar… Wie het kleine niet eert… .
Geloof me @maharijn het voelt denk ik prettiger om je eigen horloge in handen te hebben dan een horloge ter waarde van een paar huizen, van een ander. Ik mijn geval had ik eigenlijk geen idee wat ik in handen had, qua waarde, …heb het horloge rustig doch snel teruggegeven toen ik het bedrag hoorde. Ik werd er toch een tikje nerveus van.
Denk ‘n Sub No Date… Blijf blij met mijn verzameling!!
Ik kan me voorstellen dat zelfs al kan je zoiets betalen je min of meer een slaaf wordt van zo’n horloge, slapenloze nachten inclusief.
Dat zal mijn eigen chronomat 44’zijn met een c375 band er op! Gewoon een lekker dikke horloge image|499x500
armoedzaaier
Jullie hebben allebei een horloge twee keer over in deze draad geplempt Wel een beetje origineel blijven he
Sorry SORRY…
hoeveel posts was dat geleden (en hoeveel jaar? slight_smile:
xalhetnietweerdoen…
Update het is nu mijn nieuwe horloge een skx011
PS heeft er iemand iets duurders voor mij om vast te houden?