Haha geef het tijd, komt vanzelf wel
Klopt , van een (ex)collega de Rolex Paul Newman Daytona 1968 in handen gehad wat ik mij herinner met plexiglas en veel krasjes op het glas, prijs? hij had er zelf 6k voor betaald. Maar wel dat er in Europa er een 3/4 tal van zijn, of daar waar is weet ik niet met zekerheid, dat was zijn verhaal. Kan het verhaal niet meer vinden maar het schijnt dat er in Amerika er een is geveild voor 375.000 dollar. Op chrono24 een paar jaar geleden wel een gevonden uit Frankrijk die hem aanbood voor ik meen 85000 euro. Verder heb ik mij er niet meer mee bezig gehouden.
Ik ook niet! Deze heb ik al heel lang voor moeten sparen👌🏻
haha, ik denk niemand hier op het forum hoor
Een of andere spuuglelijke Cvstos
Volgens mij noem ik geen volledige naam.
En de reden dat ik reageerde was omdat ik deze mannen meer dan eens voorbij zie lopen en ook naar de klokjes kijk. Kon de cvd niet plaatsen bij “de” directeur.
Anyway, niet boeiend back on topic
Ik heb een keer een platina Daydate om gehad bij S&C, en een keer een Richard Mille bij Harrods, maar dan wel slechts een instap modelletje van een paar ton
Helaas beide keren geen foto gemaakt. Vond ik wat kinderachtig overkomen voor een 50er
Zonder een discussie over smaak te starten, qua prijs is dit mijn duurste pocketshot…$1.300.000,- geloof ik…
Prachtig stukje techniek, Jacob en co toch?
Maar in alle eerlijkheid zou ik echt bang zijn met zo’n horloge aan mijn pols, durf nog niet langs een muur af te gaan denk ik. Hoe hoog is zo’n ding wel niet.
Bij die horloges wekt mij wel de vraag tot welke hoogte het nog een polshorloge te noemen is. Maar een stuk kunst is het zeker.
Yep, topic kan dicht. Volgens mij hebben we een winnaar.
Jacob & Co idd…
Technisch prachtig, maar de, ik gok 2,5 cm hoge, kast van saffier is zeker niet de meest praktische…
Mag het ook een koffertje vol zijn?
De man van Gassan had voor zeker een half miljoen aan horloge s bij zich tijdens het H.F. diner. Dat heb ik achteloos even verplaatst
U kunt het weten, 2 protserige horloges kosten resp. al 1 en 1,5 ton
U heeft foto s gezien, ik was er bij
Dit was mijn (nu) duurste ooit in handen.
In mijn oude stamkroeg in Utrecht wilde ooit een ouder iemand zijn Rolex ruilen tegen mij GMT master.
Heb ik niet gedaan.
Is jaren geleden ver voor internet bestond en ik niet precies wist hoe of wat.
Was ook nog jong en verdiepte me er verder niet zo in.
Helaas …
Nog iedere dag spijt van
Ging om deze Rolex Explorer 2 Ref.1655
Welke had hij bij zich van anderhalve ton?
Misschien kan ik het maar beter niet posten maar het duurste horloge wat ik ooit in m’n handen heb gehad is mijn Samsung gear s3…
Type nummer heb ik niet zo bij de hand, maar wellicht dat een van de deelnemers uitsluitsel kan geven. Het was zo n heftig horloge met heel veel verschillend gekleurde stenen dat zelfs Roy Donders het niet zou durven dragen