Omdat ze de normale Submariner niet op voorraad hadden
Ook rond de pols gehad, schitterende klok. Maar zwaar!
Zaterdag een platina daydate gepast bij S&C Haarlem, Zit rond de 57k. De duurste (en lichtste) ooit om de pols voor mij was een instapmodelletje van Richard Mille bij Harrods in Londen. 75k in GBP. Beide zijn absoluut mijn smaak niet, en in een prijsklasse waar ik een auto voor koop (de RM zelfs er boven).
Ooit een Patek Philippe 5960 van een kennis om de pols gehad:
En van een andere kennis een Blancpain Le Brassus GMT:
Deze een keer mogen vasthouden op de Miljonairsfair 8 of 9 jaar geleden. Erg indrukwekkend!
Deze AP Royal oak chronograph om mogen hebben op mijn bruiloft😍
Rolex daytona 1968 Paul Newman uitvoering. Geschatte waarde tussen de 70 en 300 duizend. Om de pols gehad, collega had deze ooit gekocht voor 6000 gulden omdat hij uit zijn geboorte jaar komt.
Holy moly niet normaal wat daar allemaal ligt. Echt geniaal! Haute horology XXXL!
Klinkt als een goede investering!
Duurste en lelijkste ook waarschijnlijk. Wat kost dat ding 500.000 dollar?
130k…
Over smaak valt te twisten, maar ik moet zeggen dat irl het eigenlijk best mee valt…
Als het goed is zijn er ongeveer 3 ervan in Europa werd mij verteld. Ik heb wel een tijdje geleden gezien dat er in Amerika eentje is verkocht voor 375.000 duizend dollar. Op een veiling, ooit eens een verhaal ervan gevonden, kan het niet meer vinden.
Wel op een veilingsite een 3 tal jaren geleden dat er eentje in Frankrijk werd aangeboden voor 80.000 euro. Volgens mij ergens op Ebay maar hou me ten goede het is al weer een paar jaar geleden.
Oudste geregistreerde horloge merk uit 1735 wat een geweldige klok die Blancpain.
Ik denk in Hong Kong een Breguet tourbillon. Vraag me niet naar de prijs of het model. Ik werd duizelig in de boetiek van alle wervelwinden