DW in uitverkoop

Consumenten hoeven het niet te kopen, als ze dat wel doen. ligt dat dan aan de verkoper?

2 likes

Leuk dat alle horloge nerds het merk maar niks vinden, maar ik zie nog steeds een bedrijf dat failliet is met daarbij horende ellende voor de mensen die er werkten.

Wat is jullie probleem man? Zijn jullie de ‘redders van de echte horloges’ ofzo? Laat mensen zelf bepalen wat ze mooi/leuk vinden of niet.

3 likes

Als ik dit lees moet ik op een of andere manier ook aan TW Steel denken. Mijn horlogebox telt er ook een want gekregen van mijn vriendin dus kan ik niet saneren. Hoe zou het financieel met de jongens van TW Steel gaan? Is toch een echt hollandsch bedrijf.

Ja, ik vind het niet ethisch.

Er werkten dus geen mensen, zie paar posts naar boven.

Nee, ‘jullie’ kunnen zeggen: “That’s the bad guy”.

Met Dacia heb ik ook helemaal niets. Of met Amstel. Maar daarom hoeven die merken toch niet weg?

Niemand heeft er last van dat ze er zijn, volgens mij. Wie ze wil kopen, doet dat. En wie niet wil, doet dat niet.

1 like

Wat een ergerlijke en enorm krampachtige reacties hier weer zeg. De mindere kant van HF komt weer naar boven.

5 likes

Het merk DW verdwijnt niet :+1: Gelukkig maar.

Ben jij de redder van ondernemingen? Laat mensen zelf bepalen waar ze empathie voor voelen of niet.

3 likes

Terug op de kleuterschool… Laat mensen zelf bepalen waar ze willen zijn.

1 like

Je kan alles zeggen over het merk, maar het is wel mijn eerste stap geweest binnen de horlogerie.
In mijn beleving zijn modemerken zoals DW alleen maar positief voor de horlogewereld. Dit omdat ze de jongere generatie in aanraking laten komen met de horlogewereld zoals mijzelf.

Overigens heb ik het horloge al een tijdje afgedankt aan mijn neefje welke er nog veel plezier aan heeft.:smile:

3 likes

De ondermeming is al failliet, geen redden meer aan.
Ik stoor mij er gewoon aan dat mensen ‘vreugde’ kunnen beleven aan dat een bedrijf failliet gaat, zonder dat dat bedrijf hen enige schade heeft berokkend.

1 like

MatureWigglyGlassfrog-max-1mb

2 likes

Is het …
Ja misschien wel.
tenor

1 like

En brievenbusfirma met 0 medewerkers die failliet gaat? Prima. Zal wel weer zo’n belastingontwijkende manoeuvre zijn, en die mogen van mij allemaal kapot, die dieven.

Dat is een flinke aanname, gelukkig word u niet gehinderd door feiten.

Veel meningen, maar het fijne weten we er niet van.
Een bedrijf met werknemers dat failliet gaat laat altijd slachtoffers na, dat wens ik niemand toe.
Een horlogemerk dat je niet mooi vind is toch geen probleem? Je bent niet verplicht om het te kopen en het is onvolwassen om op anderen neer te kijken vanwege hun keuze.

Geniet van het weekend. :sunglasses:

Is DW volledig failliet of alleen de Nederlandse tak?

Even registreren en lezen maar :sunglasses:

https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1579195/daniel-wellington-netherlands-b-v.aspx

Maar ik snap wel dat speculeren leuker is :sunglasses: