Prijs gaat nergens over. Zou er ook wel weer eens een willen, zeker een gouden.
Mijn oude, voor ie compleet onder handen werd genomen door André:
Prijs gaat nergens over. Zou er ook wel weer eens een willen, zeker een gouden.
Mijn oude, voor ie compleet onder handen werd genomen door André:
Mooi !
Je had 'm ook nog in de Perputual Calender uitvoering helemaal in witgoud ( en zelfs platina ) met caliber 136.
Heb vandaag getwijfeld …als ik jouw foto zie dan had ik wellicht toch…
Even een ouwe foto van een eeuwig mooie
Vouwfietser? Die doet toch geen chrono’s?
Horloge24 bedoelde ik
Yay! Na lang zoeken mijn eerste (en wsl enige) Ebel. Deze prachtige 35 mm is perfect voor mijn bescheiden polsen. Waanzinnig plat door het gebruik van het FP 9.51 uurwerk. Blij mee .
Erg mooi
Dibs on this one please!
Ik zou eens moeten kijken, volgens mij heb ik al meer Dibsen op dit horloge
Maar staat genoteerd, al is de kans dat hij snel vertrekt niet groot
Iemand ervaring hoe en welke lederen bandjes je kunt gebruiken op de Sportclassic chrono? Deze dienen met de 2 schroeven bevestigd te worden. Tips zijn welkom
Via ebel zijn ze soms nog te krijgen aan absurde prijzen. Wel met het risico dat je oude (uitgedroogde) voorraad opkoopt.
Ik begreep een poos terug van @ronp dat ze mogelijk opnieuw in productie genomen gaan worden door Ebel. De status daarvan weet ik niet.
Echt niet normaal mooi dit horloge. Misschien wel het meest ondergewaardeerde horloge (behalve op HF) dat er is. Schitterend.
Zijn dat niet algemeen erkende stijliconen?
Ze waren toch aardig populair destijds. Zenith EP ook dacht ik?
Het uurwerk is inderdaad erg bekend. In onze kleine bubbel van fetisjisten worden dit soort klassiekers weliswaar redelijk op waarde geschat, maar als je iemand vraagt om 15 horlogemerken op te noemen, betwijfel ik of ze Ebel zullen noemen. En dit specifieke icoon wordt eigenlijk ook nog steeds niet op waarde geschat, gezien de prijzen op de grijze markt. Maar daar is niks mis mee. Tot ik er een heb weten te bemachtigen, mag dat wmb zo blijven .