Ebel only

@Tuur1968 heb geen post van je gezien met deze oranjegelesupernova van Ebel.
Heb je hem dus voorbij laten gaan?

Tell us all about it :laughing:

Kan toch?

12 likes

Wow prachtig

2 likes

Was te laat, had moeten reageren
Baal al twee weken

1 like

Terug van vakantie dus afgelopen weekend weer wat gewisseld bij DNK. Heb deze wel gemist !

19 likes

Zo mooi die Ebel chrono’s. Nu ik zelf de Discovery om de pols heb en 41mm prima kan, kijk ik hier steeds weer naar. Gelukkig (of helaas) andere prioriteiten qua financien, maar man wat mooi.

1 like

Een volle mailbox wegwerken op mijn eerste werkdag is zoveel aangrnamer met een fraaie Ebel om de pols.

16 likes

Kan niet wachten tot ik terug ben (nu in El Salvador) en de 1911 weer kan omslaan!

Een van de allermooiste…

22 likes

Gaaf hoor!

1 like

Al een tijd aan het kijken geweest naar de sport classic earth brown. Kon het horloge alleen niet vinden in de winkels tot afgelopen donderdag in Breda. Gepast en toen was ik verkocht. Het horloge zit als gegoten.

22 likes

Mooi! De eerste op het forum? Hoe groot is jouw polsomtrek?

Ik ben serieus aan het nadenken om deze (in het groen) als volgende stap te zetten, moet ik wel eerst 2 horloges verkopen. Maar dat vind ik een beetje rigoreus voor een horloge dat je nergens kunt passen (SC Rotterdam heeft er eentje). Wempe in Munchen :grinning: Ook geen review te vinden met bewegend beeld.

1 like

Ongeveer 18cm

1 like

Na compleet, ongepolijst

26 likes

Mooi. Is de waveband ervoor nog te vinden? Of kwam die standaard niet op een wave?

In 18k is dit zo goed als onvindbaar. De andere band kan ik wel in 18k vinden. Maar dan gaat het geheel wel heel zwaar worden.

3 likes

Alle versies (dus ook bicolor en staal) werden standaard aangeboden op zowel leer als op de wave-band (of de later ook de 1911-band). De banden waren een serieus dure optie, zéker in 18k. Zie deze prijslijst en dan de onderste twee. Prijslijst is uit 1995

7 likes

Dat is in gulden? Dan zou mijn horlogen toen omgerekend 6.216 euro gekost hebben in de jaren 90?

1 like

Ik wist niet dat Ebels destijds zo duur waren joh :scream:.