Ebel only

13 likes

10 likes




17 likes

De bicolor variant zie ik hierhttps://www.bijouteriepujol.fr/fr/nos-marques/ebel voor €9900, de stalen varianten €5900.

1 like

Alleszins nette prijzen voor gelimiteerde oplage automatische chronograaf <12mm dik met stalen band. Het was mooi geweest als de datumschijf in de kleur van de wijzerplaat was, zoals bij het origineel.

1 like

Zeker, natuurlijk een hoop geld, maar als je naar een goede gebruikte met een service kijkt ben je ook een een aardige smak geld kwijt. Nu jaren zorgeloos draagplezier. Ik heb het helaas alleen niet even liggen. En ik zou sowieso de witte plaat pakken, probleem opgelost.

1 like

Ik vind het wel een mooie revival,
Natuurlijk geen El Primero uurwerk maar wel juiste proporties …
Limited versie ook wel gaaf

Maar Euro 10K met directe serieuze afschrijving …
Dan moet je wel heel erg fan zijn van dit ontwerp EN Ebel als merk …
Dat laatste is natuurlijk moeilijk gezien de bredere line-up

Voorlopig de honger gestild met een echte :wink:

11 likes

En 5900 voor de volledige stalen. Waar zit die 4000 goud :slight_smile:

Bezel, kroon en band maar idd serieuze meerprijs
Verschil “R” fluted bezel/band staal versus two-tone: Euro 4.450
Wellicht als benchmark

Is inderdaad een gangbare Mark-up. Bij merken als Breitling, Rolex, Omega en Cartier zie je soortgelijke verschillen tussen staal en bicolor


Qua kleurstelling vind ik het de mooiste, maar de klassieke wave-band is in mijn ogen, een stuk mooier. Deze vind ik te grof.:sob:

3 likes

En…wat is het geworden…nu ik jouw post terugkijk is die blauwe ook wel heel lekker trouwens.
Desondanks voor de ‘verfijning’ blijf ik bij de witte.

1 like

Dan zou ik toch voor een oude gaan :joy:

Ik had en heb beide.
Iemand vroeg mij welke ik het liefst had en kon eigenlijk geen goed antwoord geven … ik denk wit
Maar wou effe zien hoe anderen erover denken

1 like

You must be a lucky guy!

:grinning::+1:

1 like

23 likes

First gen :heart_eyes:

1 like

10 likes

Als je die toch eens zou verkopen… :slightly_smiling_face:

1 like

Dan laat ik je dat weten :+1:

Momenteel diep in de Ebel-tunnel, specifiek de Sport Classic Chronograph. Er komt nog iets aan. Denk ik.

5 likes