Ebel Sport Classic Rectangular … horloge had ik met zwarte wijzerplaat zo’n 30 jaar geleden.
Gaaf horloge !
Nog steeds op zoek naar een Ebel Sport Classic Chrono met Wave Bracelet, liefst type 20 band.
Eventueel met 1911 Bracelet type 60.
20 = Wave bracelet clip clasp? (flat profile)
60 = 1911 (later) bracelet
Ik ken het online aanbod redelijk goed maar misschien heeft hier op het forum iemand nog iets te koop, of weet iets te koop.
Weet iemand er nog een te koop in NL of BE ?
Lang geleden gekocht, na lang zoeken. Was toen al een rib uit mijn lijf en nu gaan ze helemaal door het dak:
https://www.ebay.nl/itm/274844941488
Voor een meer schapelijke prijs ga ik er eentje weg doen, PB maar bij belangstelling
Blijft heerlijk hoe dun die Ebels dragen. Deze is ook nog geen halve cm dik.
Tja, de Tarawa uit de periode onder LVMH dat van Ebel een hipper merk wilde maken, niet de meest succesvolle periode van het merk.
Ik moet nog wat twijfels overmeesteren, maar ik hoop mij snel bij dit topic te kunnen voegen met: 
Klopt als een bus, maar toen ze met de Tarawa-lijn uitkwamen, was ik, met als met de Wave, en later met de Hexagon weer helemaal op de Ebel wolk.
De orginele band was gescheurd, de deployant gesp miste een schroefje, maar de kast en het uurwerk “near mint”, en verder compleet incl. garantie kaart en doos.
Het gewelde van het glas/kast in combi de nieuwe band, maken het voor mij de ideale zomer leisure dresser.