Een activity tracker naast je "luxe" horloge

Om op dit topic terug te keren, Garmin komt met de Cirqa met een schermloos device, zonder abonnement.

4 likes

Die neem ik denk ik ook

Jammer was net van plan een rondje wijk te fietsen voor een test.

Als je snel kan fietsen lijkt me dat een strak plan.

7 likes

Niemand durft te vragen. Dus doe ik het. Kun je wat meer vertellen? Of liever niet?

2 likes

Zo eentje blijft tenminste goed zitten, die andere hebben in vergelijking daarmee allemaal flutbandjes.

2 likes

Nu snap ik zijn forumnaam een stuk beter.

9 likes

Komende tijd WHOOP 5 vergelijken met de Amazfit Helio Strap. Ben een beetje klaar met de kosten voor een WHOOP.

Ik vond twee jaar geleden één bandje al weird en kijk nu :joy:

2 likes

Ik heb sinds begin juni de Google Fitbit Air. Deze bevalt heel goed. Maar ik vind Garmin Connect een fijnere app dan Google Health dus nu heb ik toch maar de Garmin Cirqa besteld. Voor mijn workouts gebruik ik al een Garmin Forerunner dus dat zal elkaar goed aanvullen denk ik.
Als de Cirqa bevalt dan gaat de Fitbit Air binnenkort in de verkoop.

1 like

Een ‘friendy reminder’ voor iedereen met een whoop of verwant product om zijn of haar pols: de influencers die je ziet krijgen er rijkelijk voor betaald! Het is niet cool of stijlvol en je kan ook tachtig worden als je niet rondloopt met zo’n ding om je pols.

2 likes

Wat een rare opmerking. Dit geldt toch voor bijna alle filmpjes etc.

:joy:

En zonder horloge kan je ook 100 worden. :upside_down_face:

3 likes

Ik draag elke dag een normaal horloge. De garmin draag ik 3 keer per week tijdens sporten en de ringconn draag ik 24/24 voor alle metrics. Ideaal trio voor mij sinds een jaar.

1 like

Alleen Garmin en Ringconn integreren niet met elkaar toch? Ik blijf daardoor toch hangen binnen het Garmin ecosysteem.

2 likes

Klopt maar ik registreer enkel het hardlopen op de garmin. Voor de rest kan ringconn ook alles dus zie niet in waarom ik zo een onding rond men pols moet slingeren :grin: Een ring is vele malen praktischer. Idealiter zou garmin een ring hebben dan heb ik maar 1 app maar zoals ik zei zie ik de garmin puur als hardlooptool. Ik moet niet weten wanneer mijn body batterij klaar is dat voel ik zelf wel.

1 like

Iemand hier de Helio Strap?

Ik draag de WHOOP en Helio Strap nu naast elkaar maar de activity detectie doet een beetje raar. Vanmorgen een uurtje gepadeld en de WHOOP detecteert dit perfect en zelfs automatisch. De Helio Strap detecteert pas een uur na afloop de activiteit. Je kan de activiteit dus ook niet, net zoals de WHOOP, stoppen. Het enige wat je kan doen is de activiteit met de hand starten en stoppen.

Er worden ook ‘spookactiviteiten’ geregistreerd.

Hoe doen jullie dit?

Een fitbit air! Zit comfortabel genoeg :smile:

Vandaag een fitbit air aangeschaft
 Eens kijken of het wat is

Eerder al een amazfit gehad maar die was na een maand al weer weg

Waarom? Ik lees eigenlijk alleen maar positieve verhalen.

Ow, dit wist ik niet. Ik doe hem direct af. Wat een laaielichters!! Ik denk ook dat ik al mijn horloges verkoop. Je kunt de tijd ook gewoon zien op je telefoon.

2 likes