Heb een amazdit band en draag het ding dag en nacht om m’n rechter enkel. Met zo’n zachte biceps band. Quasi onzichtbaar en onvoelbaar. Heel tevreden over.
En dan dat apparaatje op je kuit?
Ik zou hem Dan wel links moeten dragen. Rechts zit al een enkelband
Sok erover en je ziet en voelt nauwelijks iets.
Kan hij zo gewoon alles meten?
Ja ik zie geen substantieel verschil met m’n Garmin FR voor dagelijkse tracking en slaap en andere gebruikers melden hetzelfde.
Wel interessant zo’n ring! Ik draag nu een poos een Garmin horloge omdat de batterij lekker lang mee gaat, maar 14 dagen voor zo’n ring klinkt ook niet verkeerd. Hoe degelijk zijn die dingen? Nu doe ik met klussen en sporten juist mijn trouwring af omdat ik niet wil dat een bar of kettlebell voor schade zorgt, en ergens is het dan juist de bedoeling dat zo’n ring om blijft.
Benieuwd wat de uitgebreide tests zeggen, waarbij deze Garmin Cirqa wordt vergeleken met de WHOOP.
Fitbit Air!
Ik denk dat het French Grey wordt hier.
Begin dit jaar een Garmin vivosmart gekocht. Een aantal maanden 24/7 rechts gedragen, links een normaal horloge. Interessant om een tijdje bij te houden. Inmiddels gaat de Garmin links om tijdens het hardlopen.
Ik hoef geen apparaat dat 24/7 blijft meten. Ik wandel genoeg en ik slaap prima. Voor hardlopen is het wel heel handig voor mij.
Die heb ik denk ik ook op het oog ![]()
Eindelijk! Ik heb een half jaar terug een Whoop besteld (die prima bevalt), maar kans is groot dat ik na het eerste jaar ga overstappen. Ik laat mijn vriendin de Garmin wel testen, die wil ook haar normale horloge weer dragen ipv Garmin horloge.