Ik zou ermee stoppen. Ik lees net dat je zonder ook gewoon 80 kan worden.
Naar verluid kun je ook mits genoeg oefenen manueel je stappen tellen.
Misschien moet ik die Cirqa dan toch niet bestellen.
Wel jammer dat ik 2,5j op dit ding gewacht heb. Kon die tijd gebruikt hebben om te leren tellen.
Maar voor de zekerheid tracht ik de komende dagen toch eens dw kleuren i.r.l. te zien.
Vrolijke meneer ben jij, in t Rolex topic was je ook al zo leuk bezig. Laat mensen lekker hun Rolex en activiteit tracker dragen
Damn hadden ze me bij aankoop niet gezegd, de zakkenvullers.
Dan maar verder met dit goedkope prul en nog een biertje bestellen.
Ik heb die Cirqa gisteren besteld. Ben nog op vakantie maar zodra ie binnen is zal ik na een weekje ofzo vertellen hoe ie bevalt.
Ik heb verder een Epix voor het hardlopen en een Edge voor het fietsen. De borstband gebruik ik tegenwoordig weinig. Ben van plan om die armband gewoon om te doen en verder te vergeten. Als ik dan ga hardlopen, registreerd ie m dan twee keer? Of gewoon die Cirqa afdoen?
RegistreerT kak
Ho, rustig denk om je hartslag. Krijg je geen notificatie daarvan? ![]()
Ik vermoed dat de cirqa hem zal voorstellen als activiteit, en dat je dan kunt bevestigen (of niet). Wanneer hij dan naar Strava gaat, zal nog te ontdekken zijn.
Ik had een wandelvakantie gepland en het leek mij handig om een smartwatch te hebben voor het navigeren. (Komoot en/of Google Maps) Via HF een Samsung geregeld.
Waarvoor ik het wilde hebben heeft het prima gewerkt.
Voor de rest wordt ik onrustig van alle mogelijkheden van zoān ding. ![]()
Hij blijft voorlopig dus in de lade liggen.
Tot zover mijn activity tracker en smartwatch ervaring! ![]()
Ik houdt het bij mijn analoge collectie en mijn kleine verzameling G-shocks.
Misschien moet jij gewoon even stoppen met azijn drinken.
Vandaar dat zoān screenless device mogelijks een oplossing is. Volgende week start mijn test.
neeeeee, ik heb niks tegen fitbits of iet dergelijks maar waarom draag je hem aan de kant van deze mooie Rolex, kun je die fitbit niet rechts dragen?
Geen haat hoor maar dit ziet er niet uit en valt in de categorie āHow do I fuck up a perfectly goodlooking watchā ![]()
Nee man, ik draag geen tracker ![]()
Activiteiten en sensor data worden volgens de eerste reviews 1 keer geregistreerd door het ingestelde āmain deviceā. Dus zelfs als je een smartwatch Ć©n Cirqa zou dragen zal de Garmin app de data van het hoofdapparaat gebruiken en aanvullen met data van eventuele andere apparaten.
Zelf heb ik ook de Cirqa besteld omdat ik geen smartwatch wil maar wel mijn workouts en i.c.m. de Edge fietsritten en gegevens wil bijhouden.
Ik droeg hem rechts en heb een full tattoo sleeve dus hij werkte niet lekker en ik vond die app ook helemaal niets en ik heb ook nog een apple watch dus hij was eigenlijk overbodig⦠Maar door een burnout wil ik eigenlijk toch mijn slaap tracken en ik vind slapen met een apple watch om niet comfortabelā¦
Rechts heb ik een full tattoo sleeve⦠Schijnt dat dat niet lekker werkt maar ga het toch nog eens proberenā¦
Azijn pissen schijnt ook niet cool en/of gezond te zijn
Toch bedankt voor de ongevraagde āfriendly reminderā.
Sinds een aantal maanden ben ik regelmatig aan het lopen, en de data die een sporthorloge genereert is een groot deel van het plezier voor me.
Ik heb 2 dagen zowel een horloge als het sporthorloge gedragen, maar het voelde toch wat alsof je losgeketende handboeien draagt.
Ik heb enkele weken vanwege de nieuwigheid en het finetunen van de algoritmes het sporthorloge 24/7 gedragen, maar ik ben blij om nu dagdagelijks terug mān mechanische horloge te dragen. Om te slapen en te sporten draag ik dan het sporthorloge.
Gewoon proberen⦠Vind je het niks, ook goed toch?![]()
Ik gebruik een oude Garmin vivo active. Voor bijvoorbeeld hardlopen vind ik het wel echt meerwaarde om de gegevens te zien. Verder doe ik niet aan stappen tellen of health statistieken. Dus buiten het sporten gaat die Garmin ook gelijk weer af en draag ik domme horloges.