Een activity tracker naast je "luxe" horloge

Aha, ok, nooit aan gedacht dat tatoo’s van invloed kunnen zijn op de werking van zo’n ding.

1 like

Zonet de French Grey Cirqa “gereserveerd” bij Bol.com. Blijkbaar zijn ze in de US al 6-8 weken uitverkocht. Dus hopelijk kan Bol leveren op 1 augustus zoals ze aangeven.

1 like

T ging hard bij Garmin. Vorige week direct besteld en nu levertijd van 6-8 weken. De mijne komt maandag met dpd hopelijk

1 like

Ik heb hem vorige week woensdag besteld bij Futurumshop. Is gisteren naar mij verstuurd met PostNL. Hopelijk komt ie vandaag maar PostNL kennende zal het op z’n vroegst morgen zijn.

Het betreft een zwarte maat s/m

1 like

Wat meer info voor de Cirqa geïnteresseerden

2 likes

Je weet dat die influencer dik betaald krijgt hè?
Ik ga tachtig worden zonder dat ding, want dat kan gewoon.
En het ziet er niet hip uit.

2 likes

Nah ik vertrouw deze wel.

1 like

Smartring is ideaal. Ik heb er sinds kort 1 en kan gewoon mijn horloges blijven dragen

Die Luminox van jou ziet er ook niet uit :wink:

2 likes

Nou, dat durf ik te betwijfelen.
Dat performative teal, de kleur van het jaar, matched goed met geel:

Maar ook net zo goed met oranje:

En zelfs bij ongeschilderd hout:

Kan zo’n modern smartding dat ook?

4 likes

Zou ook goed staan in combinatie met een activity tracker met roze bandje :face_with_peeking_eye:

3 likes

Een halve dag zo’n fitbit air om gehad maar ben er alweer klaar.

1 like

Geleverd, niet klein, maar doenbaar op mijn pols. Eens beniewd naar de data die er uit komt.

3 likes

Is dit de French Grey? Likt veel witter dan op de site?

2 likes

Ja, toont bleker dan op hun foto’s.

1 like

Ik dacht ook dat er een beetje beige tint in zat. Dit is idd een stuk lichter en grijzer. Niet verkeerd daar niet van.

1 like

Ik heb deze ook besteld. Vind t wel mooi, al is t wel echt anders dan op hun site. Goeie combi met die el primero trouwens :wink:

1 like

Tering hee! wat was je hartslag toen je die omdeed?
Ga liever naar de wallen of uit eten voor dat geld :crazy_face:

1 like

Breng een fotoverslagje!

2 likes

Ik zou hem zelf dan om de rechter pols willen dragen, maar goed smaken verschillen :grinning: