Persoonlijk zou ik het nog kleiner willen zoals
https://www.bol.com/nl/nl/p/health-loop-smart-ring-smart-ring-dames-smart-ring-heren-slimme-ring-smart-ring-wearabels-slaapmonitor-activiteitenmonitor-harstslagmonitor-r03-zwart-maat-10/9300000221416013/
Ik heb een tijdje de Fitbit Luxe rechts gedragen om mijn activiteit te monitoren, maar deze heeft mijn vriendin zich toegeƫigend. Nu weer op zoek naar een zo klein mogelijke tracker om rechts te dragen (ringen vind ik te duur en/of geen zin in abo). Vooralsnog kom ik uit bij de Xiaomi band 9.
Hopelijk komt Apple een keer met een ring uit.
Wat extra druk voor Garmin. Ze mogen er eens beginnen werk van maken. Ik hoop dat het mijn volgende pols-aankoop wordt.
jammer is aan deze dat het geen ant heeft, je kunt deze dan niet koppelen aan teambeats van Technogym. dat is voor mij wel een misser. je wilt gewoon 1 band die alles kan.
Daar kan ik wel mee leven. ANT+ is een batterijvreter. Zoān band is iets die je niet teveel wil laden. Voor het sporten neem ik wel een sporthorloge of fietscomputer.
Maar ik wil het Garmin platform.
Ik zat hier toch ook lange tijd op te wachten. Een 5tal weken geleden uiteindelijk geplooid voor een ringconn 2 smart ring. Ik moet zeggen ik ben zeer lovend. De gratis en overduidelijke app, de manier van dragen en alles wat hij meet is gewoon indrukwekkend. Ook zeer accuraat aangezien ik enkele dagen heb vergeleken met men garmin forerunner en week amper af.
Ook ik draag de forerunner enkel tijdens het sporten trouwens en met de ring kan ik gewoon elke dag men normale horloges dragen. Het is dat niet van garmin maar ze slaan hun eigen ramen in door geen band of ring uit te brengen. Nuja 99% zijn niet horlogeverslaafd zoals ons en dragen gewoon heelder dagen hun sporthorloge natuurlijk.
Ik volg hierin. Ik ben al even ah wachten op een whoop alternatief van garmin, en als je op het internet zoekt zou die er komen.
Polar heeft er iig al aantje
Ik heb nog tot januari de whoop 4.0 dus ben nog niet meteen aan het kijken maar weet wel dat ik niet ga verlengen. Ik vind het gewoon te duur voor wat het eigenlijk brengt. De info en inzichten zijn leuk maar of je daar meer dan 20⬠p/mnd voor moet neertellenā¦
De polar loop lijkt het beste alternatief te zijn maar de app doet wat gedateerd aan, al zeggen ze wel met een nieuwe te komen. Maar goed ik heb nog tijd genoeg om dat even af te wachten. En de echte reviews moeten natuurlijk ook nog komen.
Kwam laatst ook iemand tegen met links een 39mm Rolex Explorer en rechts een 40mm Apple Watch
Ik vind een scherm loze band (whoop) wel echt veel relaxter dan een Apple Watch. Ik vind d fenix8 van Garmin ook tof maar veeeeeeel te duur.
Hartslag meten: twee vingers boven tegen mijn hals of binnenkant van mijn pols, 1 minuut op mijn G10 kijken en tegelijkertijd het aantal slagen van mijn hart tellen. Nauwkeuriger en goedkoper kan bijna niet.
Dus 1 analoog horloge is meer dan genoegā¦
Iemand hier al ervaring met de Amazfit Helio strap?
Schijnt een volwaardig whoop vervanger te zijn, krijgt goede reviews, kost 1-malig ā¬100,- en vereist geen abonnement. De app lijkt heel erg op die van whoop.
Polar Loop in pre-order besteld vorige week. Whoop vond ik te duur en heb al redelijk wat positieve ervaring met Polar producten, dus dit durfde ik wel aan. Als ik em binnen heb, zal ik wel even kleine review doen!
Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Heb nu sinds 3 maanden een Whoop 5.0 en los van het kostenaspect bevalt deze erg goed. Heel goed te combineren met een horloge, helemaal wanneer je een bicep-band gebruikt.
Het kan nog makkelijker: 30 seconden je hartslag tellen en het aantal verdubbelen. Of als je het nog sneller wil doen: 15 seconden je hartslag tellen en het aantal maal 4 doen
Met een foutmarge van 1 of 2.
Dat kan natuurlijk ook. Maar ik ben nog een beetje oldschool.