Tuurlijk normen en waarden etc etc.
Ik zeg ook niet dat ik het netjes vind.
Ik zeg dat je je niet te druk moet maken om zaken die je niet in de hand hebt.
āSorry helaas geen interesse meerā
of
āHet pakket is aangekomen, dankā
Bovenstaand type werk kost 10 seconde.
Niet reageren op PBās is dus gewoon een teken van onfatsoen.
Punt uit.
Grt.
Ik kan dit blijkbaar niet beinvloeden ā¦
Geheel in lijn met mijn eigen verhaal hierboven hierbij een fatsoenlijk berichtje: ābedankt voor de discussie, ik zal niet meer reageren.ā
Ach, de omgangsvormen hierboven benoemt is wat o.a. een forum gezellig kan maken. Het is maar goed dat er een hoop weerstand is tegen onbeleefdheid. Hoe het soms op marktplaats aan toe kan gaan.
Je zou een reactie kunnen sturen met de mededeling dat het nogal onfatsoenlijk overkomt om geen respons te geven.
Je advies zal veelal niet ter harte worden genomen, echter de enkele keer dat het wel āpaktā is mooi meegenomen voor een volgende transactieā¦
Misschien een nieuw lid van een paar uur oud ?
Met dit soort dingen houd ik het altijd heel dicht bij mezelf; Hoe zou ik willen dat ik word aangesproken, of hoe zou ik het vinden als ik niets terug hoor nadat ik daar expliciet om heb gevraagd?
Dan komt het antwoord als vanzelf boven drijven en weet ik wat mij te doen staat
Geld is geld nieuw lid of oud. Zou mij persoonlijk nix uitmaken.
Zo is het, niets Heren van stand.
Ironie modus aan op bijna max.
Neem aan dat een beetje horloge per Track&Trace is verzonden,dan na geen bedankje van ontvangst kijk je zelf op Track&Trace met postcode.de informatie van Post NL
is het afgegeven dan heb je een bevestiging.ben ik tevreden.Zelfs briefpakket,van pakje door de brievenbus. Joop,B.
Wellicht ben ik verkeerd begrepen of ben ik niet duidelijk geweest, maar de reactie van @Menno023 vind ik dus zo illustratief! Als ik de poen maar hebā¦
Ik vraag me altijd af of jij dat ook echt bent op die foto van je avatar louisssssssss?
Als liefhebber is het toch ook gewoon ook leuk om een reactie te ontvangen. Ben je er blij mee voldoet het aan de verwachting, ik vind het wel prettig om feedback te krijgen.
Ja he?
Snap je het niet?
Geeft nietsā¦Ps wat eten we vanavond?
Kabeljauw in saus met dille en mosterd, worteltjes en pasta. Morgen risotto met kip en brocolli.