Heerlijk!
Als ik iets verzonden is dan laat ik dit altijd aan de koper weten en vraag dan ook om na ontvangst even kort te bevestigen of de zending goed (lees: onbeschadigd) is aangekomen.
Ik vind het wel zo prettig om een deal af te sluiten en niet nadien nog eens te horen dat er van alles mis is.
Wijsneus
Pannekoek!
Flapdrol is wellicht beter. Of aasgier, het gaat jou uiteindelijk om de poenā¦
Gaat mij niet om de poen. Het maakt mij niet uit wie met de poen komt. Goed terug lezen louisssssss met je mooie snor uit 1920.
Je moet je toetsenbord schoonmaken schat, de s blijft hangen en je hoofdletters doen het niet.
Gezellige boel
Je hebt gelijk Menno. Jouw bijdrage was veel nuttigerā¦
Is toch jammer. Ik heb hier ook al jaren een account, maar ben meer een lezer dan een schrijver. Wel al een mooie Omega Planet Ocean overgenomen via het forum, maar omdat ik weinig post zou jij daar dus geen energie in steken. Zelf vind ik het qua communicatie altijd veel belangrijker wat het gevoel er bij is en of iemand daadwerkelijk volzinnen kan schrijven met enige interpunctie.
*pannenkoek
hij heeft maar 1 pan!!
Snert
Erg herkenbaar.
Voor mijn gevoel wel iets van het laatste jaar.
Ik twijfel zelf ook wel 's te lang. Als ik tot de orde geroepen word, reageer ik wel meteen.
Ik moet bekennen dat ik voor mij onbekende leden ook eerst even opzoek in het ervaringsgedeelte. Gewoon om een indruk te krijgen.
Ook verkopers heb je dit soms hoor⦠Je doet een zeker schappelijk bod (bod = vraagprijs, verkoper betaalt verzendkosten), maar toch geen reactie. Terwijl de verkoper meerdere keren online geweest is.
En dat terwijl het horloge al maanden te koop staat tegen deze prijs.
Tof die vele reacties, en zoals steeds vele meningen⦠Voor de duidelijkheid, het gaat hem hier niet om een dispuut die ik zou hebben met @HaikoM, Haiko heeft gereageerd en vond dat ik hem een beetje onheus had behandeld in het verleden, als dit zo is nogmaals mijn excuses. Hier gaat het om iemand die een bod deed, door mij beantwoord met een tegenvoorstel ondertussen 10 dagen geleden, ik heb om de 2 dagen vriendelijk gevraagd of er echt geen antwoord komt, niet dusā¦