Een ervaring rijker maar een illusie armer?

Ben de zoektocht ooit begonnen bij Oris

Maar door dit forum is mijn beeld op dit horloge verandert. Had ik dit forum niet gevonden dan had ik waarschijnlijk de Meister gekocht … klote forum toch ook …

5 likes

Wat jij zoekt is een iwc (chrono)pilot of Big Pilot , alleen weet je t nog niet😉

1 like

Lol zal zo ff Leen bellen voor de financiering.

Toen ik mijn (door jou ook gepaste) SMPc kocht heb ik ook een PO 43 om gehad en die viel me ook echt tegen. Van die kleine lettertjes en wijzertjes terwijl op foto’s je een heel ander beeld krijgt.

1 like

Ik denk gewoon dat je moet wennen aan de grootte. 42 mm kan eigenlijk niet snel te klein zijn.

Wel erg eigenlijk hè, dat je, als je ietsje goedkoper uit zou kunnen zijn, het dan online koopt. Dan moet je een grote kerel zijn en ook niet gaan passen hier. Als iedereen dat zou doen, valt er over een poosje niks meer te passen. Bedoel het niet persoonlijk, want ken je verder niet, maar dat klopt toch niet. Ik bedoel, dat glaasje fris of kopje koffie, die mogelijkheid al die horloges te kunnen passen, dat speciale gevoel… dat moet toch blijven?

Dan heb je mij niet goed begrepen denk ik.

1 like

Ah, ik heb niet goed gelezen dan… excuus

Geen probleem :slight_smile:

Is het voor u geen punt dat deze firma als ik de media mag geloven nogal omstreden is, en in verband wordt gebracht met duistere zaken?
:fearful:

Ik volg je ff niet graag wat meer info.

1 like

@Bertus1

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/9/a/89ad50b231e32e03aa8e30d4324383bede44d145.jpeg

Volgens mij is binnen een kwartier je hand blauw als je dit zo draagt, wow…

6 likes

Haha, hebben meer mensen last van :grin:

Ben wel benieuwd naar het hoe en waarom achter deze gedachteverandering. Oris is volgens mij een gerenommeerd merk dat kwalitatief goede horloges maakt, toch?

1 like

Zou voor mij geen punt zijn, voor jou wel?

Ik herken je verhaal. Zelf heb ik ook 19,3 cm pols, en de meeste Omega’s zijn mij veel te klein.

Ook weleens op een Tissot T-touch Expert Solar uitgeweest met diameter 43 dacht ik, maar die viel irl erg tegen. Ook een veel te iele stalen band. Grote deceptie.

Ik heb nu 2 basic Seiko’s die ik graag draag. SRPA23 en SRPA25 allebei op staal. Heerlijk comfortabel, mooie maat en kosten bijna geen fluit.

1 like

Off-topic Er zijn ook mensen die een halfuur op hun hand gaan zitten om dit te bereiken.

2 likes

Gezichtsbedrog hoor
Ik draag al mijn horloges zeer los

2 likes

Volgens mij werd onderstaand artikel bedoeld.

https://www.horlogeforum.nl/t/vervolging-schaap-citroen/171696/3?u=triplock

Die kan ik niet lezen zie ik

Ik heb geen kleine polsjes maar deze dragen toch lekker hoor :sunglasses:

3 likes