Nee, helaas nog niet. Moet maar eerst eens de funds bij elkaar sprokkelen
Hehe. Nee, de hobby zal dan niet over zijn. Maar het zijn voor mij wel soort van eindstukken. Verder / duurder wil ik niet gaan.
Nee, helaas nog niet. Moet maar eerst eens de funds bij elkaar sprokkelen
Hehe. Nee, de hobby zal dan niet over zijn. Maar het zijn voor mij wel soort van eindstukken. Verder / duurder wil ik niet gaan.
mooie klok, maar teveel dress, zoek een duiker daar ben ik wel uit inmiddels.
Snap je, maar dit is toch echt een duiker met een rating van 600 meter.
Natuurlijk, maar de bezel sluit niet aan bij mijn behoefte, daarom viel de Aqua terra ook af.
De Pelagos is absoluut een mooi horloge met zijn Parachrom inhouse. Mijn broer is in het bezit van de “two liner” en het huidige model. Het enige waar je rekening mee moet houden is de sluiting. In tegenstelling tot het horloge is die gemaakt van staal en krast vreselijk. Als je daar niet tegen kan adviseer ik je meteen na aankoop een aftermarket band te monteren anders ben je binnen een week overspannen. Google anders even op over dit onderwerk voor aanschaf.
Mvg, Ray.
Tja dit hoort er bij, als ik daar wakker van moet gaan liggen dan kan ik beter een Swatch oid kopen maar bedankt voor de tip, was toevallig net op YT aan het kijken naar een filmpje waarin ze aangaven dat de sluiting idd anders is dan de rest van het horloge.
Ook grappig als we het over krassen hebben https://forums.watchuseek.com/f15/removed-some-scratches-ti-359520.html
Als dat je niet uitmaakt dan heb je absoluut een topper om je pols. Ik ben benieuwd naar je uiteindelijke keuze.
Edit: ik heb het topic even gelezen maar dat eruit poetsen met een gum gaan over titanium. De sluiting van de Pelagos is echter staal dus dat gaan niet werken.
klopt
De sluiting van de Pelagos is stevig van vormtaal , daar stoort een kras veel minder dan bij een sluiting met een groot vlak .
Echt van de gekke om op een Pelagos een aftermarket band te doen
zo denk ik er ook over, nato vind ik al helemaal geen gezicht. Maar zo zie je maar weer ieder zijn ding/smaak dat maakt het dan ook wel weer leuk.
Leuk om te lezen. Je eerste voorkeur ging uit naar Omega als ik het goed lees. Je hebt ook een mooie Seamaster 300 Master Co-Axial die erg lijkt op de Tudor hieronder.
Just a tip
Heb ik die niet gepast?
ah ok die ja, gister ook aangeboden gekregen niet om gedaan daar het model/uitvoering mij op voorhand niet aanspreekt (vind het een vintage uitstraling hebben)
haha ben je stratenmaker ofzo
Vat m’n post niet negatief op, ik wijs je alleen even op een issue met de de Pelagos 2. Als mijn broer hier zondag is zal ik even een foto posten van zijn sluiting, die is een jaar oud nu en die werkt op kantoor.
Edit: typo
doe ik zeker niet hoor, kan het alleen maar waarderen!
Ben benieuwd naar de kantoorbaan foto daar ikzelf ook op kantoor zit.
Haal daar eens snel een scotch brite sponsje overheen !
Hoe zien zijn andere horloges eruit ?
Of met zo’n blokje ( rubber met slijpmedium erin ) .
Werkt perfect op rvs geharde staalsoirten en titanium
Hahaha die foto is van internet gelukkig anders had ik zelf al de slijptol gepakt