Een ervaring rijker maar een illusie armer?

boefje :smile:

Die van mij is anderhalf jaar oud

Af en toe een keer bijwerken met bovenstaande blokjes en of scotch brite

1 like

als nieuw, puik!

ik zie dat je de optie voor het automatisch verstellen van de band niet gebruikt, een bewuste keuze?

Ziet er netjes uit, blijft 1 van de “mooiste” clasps :+1:t2:

De Pelagos is een absolute topper. Ik heb de Oris Aquis en de Pelagos (2-liner).
Hoewel ik nog steeds onder de indruk ben van de prijs/kwaliteit verhouding van de Oris krijgt deze toch beduidend minder polstijd dan de Pelagos. De Pelagos draagt super comfortabel en past eigenlijk bij elke gelegenheid. En ja ook mijn sluiting heeft de nodige krassen, maar het blijft natuurlijk een gebruiksvoorwerp.

Een pelagos hoort er zoals een echte toolwatch wel wat geleefd uit te zien vind ik.

Zo zit hij nu toevallig .
Ik gebruik de verende stand als 4e stand wanneer het heel warm is .
Verstellen kost een paar seconden dus de band zit altijd goed eigenlijk .

Klopt het blijft een gebruiksvoorwerp voor mij.

Cool!

Ik kan hem ook aanraden

5 likes

Zou zeker voor de Pelagos gaan ,staat je het beste ( ik vindt die ook het mooist )

1 like

Ik kan hem ook zeker aanraden, een horloge met een lekkere ‘wrist presence’

5 likes

Fijn dat je goed geholpen bent bij Schaap & Citroen in Groningen! In Utrecht word je eerst gescand hoeveel poen je in je broekzak hebt zitten. Niet bepaald een happy shopping experience, maar als je je daar overheen kan zetten, dan valt het ook wel weer mee. Denk dat het ligt aan het publiek dat daar binnenloopt.

Ik begrijp trouwens precies wat je bedoelt. Ik had al heel lang mijn zinnen gezet op een 38 mm El Primero en na heel lang wachten er eindelijk een kunnen passen bij S&C Utrecht. Maar het deed mij helemaal niks. Lag niet aan het formaat, maar aan de beleving op je pols.

Ik heb het idee dat het niet om het formaat van het horloge gaat, maar hoe goed de leesbaarheid en aanwezigheid is. De Pelagos heeft een dikke lunette, dikke uurmarkers, eigenlijk is alles dik. Zelfs de kast.

Gaaf horloge en hopelijk wordt het dan ook!

Ik zag een tip voor de Big Pilot langskomen, maar dat kan inderdaad ook wat zijn! Is wel 3x zo duur gok ik?

1 like

geen Panerai bij S&C

2 likes

De Pelagos is echt super !!! Ik zou voor een blauwe gaan :wink:

1 like

Een veel gemaakte fout in verkopersland, beoordeel nimmer iemand op zijn of haar uiterlijk of voorkomen, daaruit kan je een referentiekader halen maar laat je er nooit door leiden.

2 likes

wrist presence? De Submersible reeks gaat van 42 helemaal to 47 mm

4 likes

De meeste mensen die ik ken en multimiljonair zijn, kan je het inderdaad niet aan zien, dus daar ben ik het zeker mee eens. Andersom zal trouwens ook voorkomen. Mensen met een hele dure uitstraling, zoals kleding en auto’s, terwijl alles geleend of op afbetaling is.

2 likes

Dat aantal groeit fors de laatste jaren…

1 like