Een horloge voor mijn zoon... maar welke?

Dank! Mooi horloge, maar ik heb nooit van het merk gehoord. Ik weet het, dat ligt aan mij, maar het budget oprekken voor iets wat ik (en m’n zoon dus zeker) niet ken(t)… gaat niet werken.

1 like

Misschien een marathon general purpose? Swiss made en wel een leuke prijs voor een stevig klokje.

2 likes

Er staat toevallig 1 op horlogemarkt

1 like

Een diver is overigens wel extra leuk met onze cruise in het vooruitzicht. Dus een maritiem randje kan wel eens goed landen bij hem.

Met tritium gas tubes, bijzonder ding! Voor hem te klein denk ik en geen verstelbare bezel. Niettemin, interessante aanbieding. En leerzaam, meteen de website bestudeerd :blush:

Waarbij ik op deze kom (41 mm en verstelbare bezel):

3 likes

Heel mooi klokje! Ook wel stoer voor een 16 jarige. Simpel, passende bij elke stijl

1 like

Casio GW-M5610. Volgens mij nog niet eerder genoemd. Zie: https://www.casio-europe.com/nl/producten/horloges/g-shock/gw-m5610-1er/. Nu minder dan 80 op Amazon.

Voordelen:

  • kan tegen een stootje
  • te gebruiken tijdens sporten
  • zonnecellen
  • radiogestuurd, dus altijd de juiste tijd
  • veel functies zoals alarm, stopwatch
1 like

Dat is inderdaad een heel leuke prijs! Meteen besteld. Bedankt voor de tip!

Ice watch mischien? Leuk klokkie voor weinig voor een 16 jarige perfect lijkt mij zo, suc6 met de zoektocht,

Mvg sander

Ik heb mijn zoon (hij is 8) deze gegeven. En wat denk je, gelijk getest onder de douche :rofl:

2 likes

Wellicht een gebruikte Maurice Lacroix via Catawiki of marktplaats? Toch een knappe Zwitserse klok met een mooie geschiedenis. Een gebruikte quartz heeft vaak de grootste afschrijving al gehad.

Als zestienjarige met een ‘fake rolex’ afkomen naar school is echt een no go… daar kunnen ze zich hun hoofd gewoon niet rond krijgen…

volgens mij hebben ze op die leeftijd het liefst een smart watch

Niet allemaal hoor.

1 like

Super vet, welk model is dit?

degenen die bij gym niet als laatste worden gekozen in ieder geval wel

4 likes

Kan dit bevestigen. Krijg dagelijks foto’s van hem :joy:

2 likes

Zoals zoveel al gezegd, voor het genoemde budget van €100-€200, is een G-shock of Seiko 5 een goede optie denk ik. Van een stukje hier vandaan (CreationWatches) zijn voor een leuke prijs binnen dat budget wel leuke ‘5-jes’ te vinden.

Wil je Swiss Made, heb ik deze aanbieding gezien:


Slechts één op voorraad, dus wees snel! Nog onder de max van €500.
Ik heb zelf de gele variant en waardeer hem nog steeds.
1 like

Apple watch of Samsung watch, anders pakken ze je lunchgeld af. Op die leeftijd zit iedereen vol met hormonen, dan heb je iets nodig dat ALFA MALE schreeuwt, niet iets dat roept “ik ben een nerd, gooi mijn schooltas in de sloot”.

3 likes